شهادت 3 پلیس در تیراندازی به چادرهای نوروزی



سه پلیس در حمله گروهی ناشناس به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان به شهادت رسیدند.

سردار «سعید منتظرالمهدی» معاون اجتماعی ناجا در این‌باره گفت: در نخستین ساعات بامداد 13 فروردین سه تن از پرسنل ناجا در حمله افراد ناشناس به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان به درجه رفیع شهادت رسیدند.


وی با تأکید بر اینکه پیگیری‌ها در این خصوص با جدیت و به شکل ویژه ادامه دارد، اظهار داشت: همه ساله بیش از 180 چادر نوروزی به منظور خدمت‌رسانی و ایجاد آرامش و آسایش برای میهمانان و مسافران نوروزی این استان برپا می‌شود.


سرهنگ «سیدرحمان موسوی» معاون اجتماعی پلیس خوزستان نیز گفت: در ایام نوروز ایستگاه‌های موقت نوروزی پلیس در پارک‌ها و اماکنی که میهمانان نوروزی و راهیان نور حضور می‌یابند، برپا می‌شود.


 ایستگاهی که بامداد سیزدهم مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت نیز با هدف حفظ امنیت میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و خدمات‌رسانی ویژه به این عزیزان به صورت یک چادر خیمه‌ای در پارک «گمبوعه» شهرستان حمیدیه برپا بود.


وی افزود: متأسفانه در ساعت 3 بامداد 13 فروردین این ایستگاه موقت پلیس مورد تیراندازی گروهی ناشناس قرار گرفت.


در زمان وقوع حادثه، پنج مأمور پلیس در چادر حضور داشتند که در جریان این تیراندازی، سه تن از همکاران تلاشگر، دلسوز و خدمتگزار به درجه شهادت نائل آمدند و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.


به گفته موسوی مجروحان این حادثه اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند و حال عمومی آنان خوب و مناسب گزارش شده است.


وی اظهار کرد: پنج نیروی حاضر در چادر پلیس، از مأموران تحت نظارت ناجای خوزستان بودند.


معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان همچنین درباره شناسایی عوامل حادثه تصریح کرد: تیم‌های بسیار خبره و ویژه از کارآگاهان تشکیل شده و این تیم‌ها به صورت شبانه‌روزی در تلاش خواهند بود که عوامل این حادثه تلخ شناسایی و دستگیر و با معرفی به مردم و عشایر شهیدپرور حمیدیه، به مقامات قضایی تحویل داده شوند.


وی همچنین گفت که فعلاً تعداد مهاجمان به ایستگاه نوروزی پلیس در حمیدیه مشخص نیست ولی آنها قطعاً کمتر از دو نفر نبوده‌اند.


سرهنگ موسوی در عین حال با رد هرگونه شایعه درباره شناسایی عوامل این تیراندازی افزود: به دلیل اینکه این افراد ناشناس هستند، فعلاً نمی‌شود هیچ اظهارنظری کرد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------