آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل دختر جوان پس از شنيدن پاسخ منفي



پسري جوان كه با جواب رد دختر مورد علاقه‌اش روبه‌رو شده بود او را با نانچيكو به قتل رساند و جسدش را در پشت خانه‌اش رها كرد.

اسفندماه سال گذشته مردي ميانسال به يكي از پاسگاه‌هاي انتظامي شهرستان پاكدشت مراجعه كرد و ماموران را در جريان ناپديد شدن ناگهاني دخترش قرار داد. او به ماموران گفت: امروز دخترم از خانه خارج شد و قرار بود كه چند ساعت بعد برگردد اما تاكنون خبري از او نشده و چون تلفن همراهش را هم جواب نمي‌دهد نمي‌دانم چه اتفاقي براي او افتاده است.


با ثبت شكايت پدر مفقودي به سرعت پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي پاكدشت رسيدگي به آن را آغاز كردند. درحالي كه تحقيقات ماموران از ليست آخرين تماس‌هاي گرفته شده با تلفن همراه دختر جوان ادامه داشت پدر مفقودي بار ديگر به پليس آگاهي مراجعه كرد و پرده از جنايتي دلخراش برداشت.


او از تماس هولناك خواستگار سابق دخترش خبر داد و گفت: لحظاتي پيش سعيد با من تماس گرفت و گفت كه دخترم را به قتل رسانده و جنازه‌اش را پشت ديوار خانه‌اش رها كرده است.


به اين ترتيب تيمي از كارآگاهان به سرعت خود را به محل مورد نظر رسانده و با پيكر بي‌جان دختر جوان روبه‌رو شدند. به اين ترتيب و همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني براي مشخص شدن علت مرگ، تيمي از كارآگاهان شناسايي مخفيگاه متهم را آغاز كردند و موفق شدند از قصد او براي فرار به يكي از شهرهاي شرقي كشور باخبر شوند. از سوي ديگر پزشكي قانوني علت مرگ را خفگي به دليل وارد آمدن فشار به گلو اعلام كرده بود.


سرهنگ سلمان آدينه‌وند، سرپرست فرماندهي انتظامي پاكدشت در تشريح روند شناسايي و دستگيري متهم گفت: در جريان بررسي محل‌هاي رفت و آمد متهم پرونده و كنترل و بازرسي بيش از ١٥٠ گلخانه پاكدشت سرانجام مخفيگاه متهم شناسايي و در حالي كه او قصد فرار به سمت مشهد را داشت از سوي ماموران غافلگير و در عملياتي ضربتي دستگير شد.


به گفته سرهنگ آدينه‌وند، متهم كه تصور نمي‌كرد در كمتر از ٢٤ ساعت در دام پليس گرفتار شود در جريان بازجويي‌ها به قتل دختر جوان اعتراف كرد و به ماموران گفت: من مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما وقتي به خواستگاري‌اش رفتم با جواب منفي روبه‌رو شدم. به همين دليل خيلي عصباني بودم. روز حادثه با او قرار گذاشتم. وقتي بار ديگر با هم حرف زديم او جواب منفي‌اش را تكرار كرد و من هم با نانچيكويي كه همراه داشتم او را خفه كرده و جسدش را پشت ديوار خانه‌ام رها كردم. بعد از آن با پدرش تماس گرفتم و محل رها كردن جسد را اطلاع دادم. پس از آن مي‌خواستم به مشهد فرار كنم كه ماموران پليس مرا دستگير كردند.


به گفته سرهنگ آدينه وند با اعتراف صريح متهم به قتل عمد دختر جوان، پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارسال و متهم ضمن قبول اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------