آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل پيرزن به خاطر يك مشت طلا



پسري جوان كه هنگام سرقت طلا از زني مسن با مقاومت او روبه‌رو شده بود پس از خفه كردنش، طلاها را برداشت و از محل گريخت.

٢٤ اسفندماه سال گذشته ماموران پليس مازندران به دنبال تماس‌هاي مردمي از وقوع يك فقره مرگ مشكوك زني مسن در يكي از روستاهاي حومه شهرستان ساري با خبر شده و به سرعت تيمي از كارآگاهان را به محل مورد نظر اعزام كردند.


با حضور ماموران در صحنه مشخص شد زني مسن به علت خفگي ناشي از فشار آمدن به گلو جان خود را از دست داده است. بررسي صحنه جرم نيز از سرقت طلا و جواهرات مقتول پرده برداشت. به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع قتل عمد تشكيل و تيمي از كارآگاهان رسيدگي به آن را آغاز كردند.


با آغاز تحقيقات ماموران از اهالي روستا، جواني ٣٣ ساله كه به مواد مخدر اعتياد دارد به عنوان متهم اصلي پرونده شناسايي و عمليات دستگيري او آغاز شد.


سرهنگ بابايي، رييس مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي مازندران در تشريح روند دستگيري متهم گفت: سرانجام با انجام اقدامات پليسي و زيرنظر گرفتن مسيرهاي رفت و آمد متهم، ماموران موفق شدند، فروردين امسال او را در عملياتي ضربتي در مخفيگاهش دستگير كنند.


به گفته سرهنگ بابايي متهم در جريان بازجويي‌ها به قتل زن مسن اعتراف كرد و به ماموران گفت: بعد از اينكه به خانه مقتول رفتم، طلا و جواهراتش را دزديدم اما با مقاومت او روبه‌رو شدم و به همين دليل او را خفه كرده و از محل فرار كردم.


پس از آن در حالي كه داشتم در يكي از ميدان‌هاي ساري راه مي‌رفتم با گشت پليس روبه‌رو شدم و از ترس به يكي از دستشويي‌هاي عمومي فرار كرده و كاپشن خود كه طلاها را در آن جاسازي كرده بودم در رختكني كه در آنجا بود گذاشتم. اما پس از آن و در حالي كه در مخفيگاه خود پنهان شده بودم از سوي پليس غافلگير و دستگير شدم.


با اعتراف متهم به قتل، پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.

 اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------