آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز دزدان خانه‌های ویلایی زیر بوته‌های جنگلی



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

دو دزد حرفه‌ای به سرقت 500 میلیونی ویلاهای سوادکوه مازندران دست زدند.

اقدامات پلیسی برای به دست آوردن ردی از این دو تبهکار با اعلام شکایتی از سوی صاحب یک خانه ویلایی در دستور کار مأموران قرار گرفت. این مرد ادعا کرده بود گروهی ناشناس در غیاب او وارد خانه‌اش شده و مقداری از لوازم با ارزش در آنجا را به سرقت برده‌اند.


بر اساس ادعاهای این مرد، خانه او در شهرستان زیرآب منطقه سوادکوه واقع شده است و دزدان بعد از دستبرد به آنجا یک لپ‌تاپ، یک دوربین عکاسی، مقادیر زیادی طلا و جواهرآلات و پول نقد را با خود برده‌اند. مأموران نیز با حضور در خانه ویلایی این مرد، بررسی‌های تخصصی درباره نحوه و چگونگی وقوع سرقت را در دستور کار خود قرار دادند. شگرد دزدان برای ورود به این ویلا به گونه‌ای بود که شک مأموران پلیس زیرآب را به سمت چند تن از دزدان سابقه‌دار کشاند.


مأموران که احتمال می‌دادند سرقت در این خانه از سوی یکی از این گروه‌های تبهکار رخ داده باشد فعالیت‌های آنها را به‌صورت نامحسوسی تحت نظر گرفتند.


در جریان این اقدامات بود که مأموران، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد دو تن از دزدان سابقه‌دار و سرشناس در این سرقت دست داشته‌اند.


بدین ترتیب عملیات ردیابی مخفیگاه آنان از سوی مأموران صورت گرفته و آنجا به محاصره درآمد و در حالی که دزدان در مخفیگاه خود مشغول شمارش پول‌های سرقتی بودند ناگهان خود را در محاصره پلیس دیدند. بدین ترتیب دو دزد حرفه‌ای از سوی مأموران به دام افتاده و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل شدند. سرهنگ «محمد ولی مرادی» فرمانده پلیس سوادکوه مازندران در این باره گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی صحنه جرم دومتهم به سرقت از سارقان سابقه‌دار را به‌عنوان مظنون اصلی این پرونده شناسایی کردند و پس از دستگیری از مخفیگاه آنان طلاهای سرقتی را کشف کردند.


 بنا بر این گزارش، دو دزد حرفه‌ای در مراحل مقدماتی بازجویی‌ها سعی داشتند خود را از ماجرای سرقت‌های رخ داده بی‌اطلاع نشان دهند اما وقتی خود را در برابر یافته‌های پلیسی دیدند، لب به اعتراف گشوده و دزدی‌ها را به گردن گرفتند.


همچنین سایر اموال سرقتی که از سوی دزدان در یک منطقه جنگلی به طرز ماهرانه‌ای زیر بوته‌ها و خاک پنهان شده بود از سوی پلیس ردیابی و کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------