آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

رودست پلیس به باندهای موازی قاچاقچیان افیون



اخبار,اخبار حوادث , قاچاق مواد مخدر

قاچاقچیان با پنهان کردن مواد افیونی داخل گونی‌های برنج سعی داشتند 19 کیلوگرم حشیش را وارد مازندران کنند اما پلیس دست آنها را خواند.

سرهنگ «ذبیح‌الله پهلوانی» با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مردی به نام «علی محمد» در تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی تصریح کرد: مأموران با انـــــجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند علی محمد با استفاده از یک خودروی سواری اقدام به قاچاق مواد مخدر از استان‌های همجوار می‌کند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات با شناسایی خودروی این سوداگر مرگ در محور سوادکوه، در عملیاتی غافلگیرانه و با همکاری مأموران پلیس سوادکوه، خودرویش را متوقف کردند.


وی افزود: مأموران با دستگیری این مرد در بازرسی از خودرویش موفق شدند 19 کیلوگرم حشیش را که داخل دو کیسه 10 کیلویی برنج که روی آن دانه‌های خشک شده انار بسته‌‌بندی و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی بود، کشف کنند.


سرهنگ پهلوانی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و افزود: خودروی متهم نیز متوقف و به پارکینگ منتقل شد.


دومین باند
همچنین در اقدام دیگری در بابل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی و دستگیری سوداگر مرگ بیش از دو کیلو و 500 گرم تریاک از وی کشف کردند.


در پی گزارشی مبنی بر فعالیت مردی به نام «رحیم» در کار تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سوداگر مرگ را در یکی از روستاهای حومه این شهر شناسایی کردند.


براساس این گزارش، مأموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این سوداگر مرگ وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند. مأموران در بازرسی از متهم موفق شدند دو کیلو و 500 گرم تریاک را کشف کنند.


در همین ارتباط مأموران پلیس در بازرسی از یک واحد صنفی عرضه محصولات داروهای گیاهی با شناسایی و دستگیری قاچاقچی دارو‌های غیر مجاز به نام «مهدی» 600 گرم شربت متادون، 200 گرم قرص متادون و 50 گرم قرص ترامادول  از وی کشف کردند.


سومین باند
در عملیات دیگری مأموران پلیس «سوادکوه شمالی» مازندران، با متوقف کردن یک پیکان وانت، دو کیلو گرم تریاک کشف کردند.


در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق و تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی و مبارزه با مواد مخدر شهر سوادکوه شمالی در ساعت یک بامداد هنگام گشتزنی در شهر شیرگاه به یک خودروی پیکان وانت با دو سرنشین مظنون شدند.


مأموران با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن موفق شدند دو کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای زیر صندلی راننده خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.


براساس این گزارش، مأموران سوداگران مرگ به نام‌های «احمد» و «علی‌اصغر» را دستگیر کردند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------