داماد پاکستانی عروس و 9 عضو خانواده‌اش را قتل عام کرد



یک مرد پاکستانی در قتل عامی هولناک، نامزدش و 9 نفر از اعضای خانواده این دختر را به رگبار گلوله بست.

به گزارش پلیس، این جوان 25 ساله به نام «میراحمدشاه» شش ماه پیش نیز پدر، مادر و دو برادر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود.  پلیس می‌گوید این جوان در کشتار دسته‌جمعی اعضای خانواده‌ نامزدش از تفنگ 47-AK استفاده کرده است.


پلیس استان خیبر پختونخوا می‌گوید ضارب هنگامی که نامزدش و 9 تن اعضای خانواده این دختر در خواب بوده‌اند به خانه آنها هجوم برده و همه‌شان را به رگبار گلوله بسته است.


«شفیع‌الله‌خان» رئیس پلیس منطقه می‌گوید: در میان قربانیان دو کودک و چهار زن و دختر بودند. این جوان پاکستانی که از سال گذشته پس از قتل عام اعضای خانواده‌اش در حال فرار بود، شبانه وارد خانه نامزدش شده و پس از کشتار افراد این خانواده به فرار ادامه داده است. 

 

رئیس پلیس محلی می‌گوید جست‌وجوی گسترده‌ای را برای یافتن ردی از این قاتل فراری آغاز کرده‌اند و به سه مخفیگاه احتمالی او هم یورش برده‌اند اما موفق به یافتن این قاتل نشده‌اند و احتمال می‌رود میراحمدشاه به یکی از قبایل همسایه پناه برده باشد.

 

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان اغلب ازدواج‌ها در روستاها و در میان قبایل در پاکستان بین عموزاده و دیگر دختران و پسران فامیل صورت می‌گیرد و به طور کلی اقوام عروس و داماد با یکدیگر آشنایی فامیلی دارند.

 

در چنین  جوامعی مهریه دختران توسط خانواده داماد در زمان ازدواج و در قالب یک هدیه یا به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اطلاعات پلیس حاکی است میراحمد شاه و خانواده‌اش درخواست دور از انتظاری از طرف خانواده دختر داشتند. 

 

والدین دختر پیشنهاد کرده بودند خانواده داماد قطعه زمینی را به عنوان مهریه به دخترشان انتقال بدهند و همین موضوع سبب بروز اختلاف بین خانواده‌ها شده و داماد کینه‌جو به همین جهت توطئه قتل عام اعضای خانواده نامزدش را اجرا کرده است.


رئیس پلیس منطقه هم می‌گوید میراحمدشاه نتوانسته با خانواده همسرش بر سر مهریه توافق لازم را داشته باشد و به همین خاطر تصمیم به انتقامجویی گرفته است.

 

گلزارخان یکی از افراد پلیس می‌گوید: علاوه بر اختلاف‌نظر در این باره، داماد در برابر شرایط خاص دیگری از طرف خانواده دختر قرار گرفته و نمی‌توانسته درخواست‌های آنان را اجرا کند. وی افزود: اکنون جست‌وجوهای گسترد‌ه‌ای برای یافتن این قاتل فراری ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------