زنی پس از قتل‌عام اعضای خانواده‌اش خودکشی کرد



این خانواده انگلیسی به جبل‌الطارق سفر کرده بودند

پلیس «جبل‌الطارق» اجساد چهار تن از اعضای یک خانواده انگلیسی را در یک آپارتمان پیدا کرد. به گزارش پلیس، زن جوان این خانواده پس از کشتن فرزندان و شوهرش، اقدام به خودکشی کرده است.

 

قربانیان این جنایت «آنارداد لاکاریداد پرز» (مادر خانواده)، دو کودک و «جان شانون» 31 ساله (مرد انگلیسی و پدر کودکان) بوده‌اند. اطلاعات پلیس نشان می‌دهد این خانواده انگلیسی در «مالاگا»ی اسپانیا زندگی می‌کردند که به جبل‌الطارق سفر کرده بودند.

 

به گزارش پلیس، چند هفته قبل از این قتل‌عام، آنها پروازی به انگلستان داشته‌اند و با بستگان خود دیدار کرده‌اند. «آنا» (زنی که عامل این کشتار بوده) بشدت پس از زایمان دچار افسردگی شده بود که تحت تأثیر این حالت روانی در تصمیمی هولناک اعضای خانواده خود را کشته سپس خودکشی کرده است.

 

مأموران پزشکی قانونی در حال بررسی صحنه جنایت هستند تا بتوانند اطلاعات بیشتری در این ارتباط به دست آورند. جان شانون (پدر خانواده) اهل لیورپول بوده، ولی آنا زنی اسپانیایی معرفی شده است.

 

نخستین اطلاعات به دست آمده حاکی است شانون قبل از مرگ خود بشدت سعی داشته کودکانش را از دست همسر افسرده‌اش نجات دهد، اما موفق به این کار نشده است. پلیس نگفته که قتل‌عام اعضای خانواده با چه وسیله‌ای انجام شده است.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------