پیرزن خلافکار را شناسایی کنید + عکس



زنی که به شیوه بدل اندازی اقدام به سرقت عابر بانک خانم‌ها می کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، اواخر سال 1393، خانمی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که کارت عابر بانک وی در مقابل دستگاه عابر بانک، توسط یک خانم حدودا 50 ساله سرقت شده و این شخص در کمتر از چند ساعت و در چندین مرحله اقدام به برداشت دو میلیون و 400 هزار تومان پول (تمامی موجودی داخل حساب) از داخل حساب کرده است.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به شیوه بدل اندازی» و به دستور شعبه هفتم دادیاری دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکیه
شاکیه پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: در مقابل دستگاه عابربانک شعبه ابوذر ایستاده بودم که خانمی حدودا 50 ساله به بنده مراجعه کرد و به بهانه اینکه قصد برداشت پول از حساب عابر بانک خود را داشته اما دستگاه خودپرداز بیش از 200 هزار تومان به وی پرداخت نمی کند از من درخواست کرد تا از طریق انتقال پول از حساب عابر بانکش به عابر بانک بنده، این مبلغ را دریافت کند. با توجه به سن نسبتا بالای این خانم و به قصد کمک کردن، عابربانک را در اختیار وی گذاشته و ایشان نیز پس از انجام عملیات بانکی و در حالیکه جهت دریافت پول اقدام به گرفتن رمز عابربانک از من کرده بود، یک عدد کارت عابربانک را بازپس داد.

شاکیه در خصوص نحوه اطلاع از برداشت پول از حساب عابر بانک خود نیز گفت:هنوز یک ساعت از این ماجرا نگذشته بود که اولین پیامک در خصوص برداشت پول از حساب عابربانک برایم ارسال شد !! و این در حالی بود که بنده در خانه حضور داشتم؛ بلافاصله به سراغ عابربانک رفته و آنجا بود که متوجه شدم عابربانک بنده به شیوه ای ماهرانه توسط این خانم تعویض شده است در کمتر از چند ساعت چندین پیامک برداشت پول از حساب برایم ارسال شد و تمامی پول ها از حساب برداشت شد.

شناسایی تصویر متهمه
با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی حسابر عابربانک مالباخته اطلاع پیدا کردند که این زن حدودا 50 ساله با مراجعه به بازار عبدل آباد و در چندین مرحله اقدام به خرید پارچه مخصوص پرده کرده است.

در ادامه و با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته، تصویر متهمه توسط مالباخته شناسایی شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , سرقت

 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر، اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از ین شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه، محل های تردد و دیگر اقدامات مجرمانه این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055658 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دهند.

همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته و موفق به شناسایی تصویر این خانم شدند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

 

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------