ماجراي آدم ربايي براي دستبرد به يک فروشگاه



يکي از پرايدسواراني که براي دستبرد به اموال يک فروشگاه در مشهد، اقدام به آدم ربايي کرده بودند درحالي با تلاش ماموران کلانتري طبرسي شمالي دستگير شد که تحقيقات براي دستگيري متهمان فراري ادامه دارد.

فرمانده انتظامي مشهد درباره چگونگي ماجرا گفت: شب دوشنبه گذشته، ماموران کلانتري طبرسي شمالي هنگام گشت زني در خيابان طبرسي 17 در حالي به 3 جوان مظنون شدند که آنان به طرز مشکوکي از داخل يک فروشگاه خارج شدند و فرار کردند.

 

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: ماموران انتظامي بلافاصله وارد عمل شدند و يکي از آنان را هنگام سوار شدن به يک خودرو پرايد دستگير کردند اما 2 مظنون ديگر با استفاده از تاريکي شب از محل گريختند.

 

جوان دستگير شده که مورد بازجويي قرار گرفته بود اعتراف کرد: مالک فروشگاه را ربوده و او را در بيابان هاي اطراف رها کرده اند و سپس براي دستبرد به اموال فروشگاه وي به محل بازگشته اند که مورد ظن ماموران قرار گرفته اند.

 

رئيس پليس مشهد خاطرنشان کرد: در بازرسي از خودرو متهم 3 دستگاه گوشي تلفن همراه و مبلغ 640هزار ريال وجه نقد به همراه مقداري مواد مخدر کشف شد و تلاش براي دستگيري 2 همدست ديگر اين متهم آغاز شده است.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------