آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تراژدی بازی مرگ 4 نوجوان در پشت‌بام



دومین پسر نوجوانی که با انفجار نارنجک دستی در چهارشنبه سوری سال گذشته زخمی شده بود روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ تلخ شد.

در این حادثه غم‌انگیز که ساعت 3 ظهر آخرین سه‌شنبه سال 93 رخ داد پسربچه‌ای در همان صحنه انفجار از پای درآمد و دو پسر همبازی‌اش روانه بیمارستان شدند.


ماجرای انفجار مهیب در پشت‌بام ساختمان 4 طبقه وقتی به آتش‌نشانی دولت‌آباد مخابره شد، امدادگران خود را به محل رساندند و دیدند سه نوجوان همبازی هنگام ساخت نارنجک دستی با انفجار شدید به مخاطره افتاده‌‌اند به‌گونه‌ای که یکی از آنها به نام «امیرحسین مغانلو» بر اثر موج شدید از طبقه چهارم به پایین پرتاب شده و بی‌جان روی زمین افتاده است.


همزمان تکنیسین‌های اورژانس نیز خود را به محل حادثه رساندند و در نخستین اقدام به معاینه امیرحسین پرداخته و متوجه شدند وی به کام مرگ فرو رفته است. دو پسر نوجوان دیگر که ناله‌کنان در پشت‌بام پیدا شده بودند بشدت سوخته و در شرایط وخیمی قرار داشتند که آمبولانس اورژانس آنها را که حسین فتحی و عارف بهرامی بودند به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال داد.


شدت سوختگی بسیار بالای این دو همبازی نوجوان به حدی بود که پزشکان اقدامات ویژه‌ای را انجام دادند اما حسین 14 ساله تنها 48 ساعت دوام آورد تا اینکه تسلیم سرنوشت شوم مرگ شد و عید سیاهی را پیش روی خانواده‌اش قرار داد. عارف 12 ساله نیز که سوختگی شدیدی داشت تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت و ایام عید را کاملاً در بیمارستان و تحت نظر پزشکان بود.


گفت‌وگو با دایی نخستین قربانی
ولی‌پور با اینکه مدتی از مرگ خواهرزاده‌اش گذشته هنوز شوکه است و غم بزرگی دارد. وی با بغض زیادی به خبرنگار شوک گفت:‌ خواهرزاده‌ام 15 سال بیشتر نداشت و سال اول دبیرستان و پسر ارشد خانواده بود و دو خواهر کوچک‌تر از خود داشت.  وی افزود: روز حادثه بعد از انفجار نارنجک دستی با من تماس گرفتند و مرگ امیرحسین را خبر دادند.


بعد از اینکه خودم را به محل حادثه رساندم و علت را پرسیدم یکی از دوستان امیرحسین که حادثه در پشت‌بام خانه آنها رخ داده بود و روز حادثه آنجا بود به من گفت به همراه امیرحسین، عارف و حسین به پشت‌بام خانه رفته که موقع ساخت نارنجک دستی، چسب تمام شده بود و وی به مغازه رفته تا چسب بخرد، وقتی برگشته متوجه انفجار
 شده است.


دایی سیاهپوش گفت: این حادثه تلخ، شوک بدی به خانواده ما وارد کرد، امیدوارم جوانان از این حادثه عبرت بگیرند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------