قتل به‌خاطر یک نگاه



جوانی که متهم است در درگیری خیابانی و فقط به‌خاطر یک نگاه مرتکب قتل شده، بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت ١:٣٠ بامداد ٢٠ اسفند سال گذشته قتل جوانی ٣٠ساله به نام میثم از طریق بیمارستان به کلانتری فرجام اعلام و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

 

دوست مقتول که شاهد قتل بود، پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: «پس از خوردن شام همراه میثم از منطقه فشم در حال بازگشت به منزل بودیم که در خیابان ١٩٦ غربی تهرانپارس، برای خرید شارژ تلفن همراه و نوشیدن چای توقف کردیم.

 

میثم با جوانی تنومند که روی صورتش آثار متعدد جراحت ناشی از چاقو وجود داشت، چشم‌توچشم شد و همین موضوع انگیزه آغاز درگیری آنها شد.

 

ناگهان آن جوان تنومند جسم برنده‌ای را به سمت میثم پرتاب کرد که به گلوی دوستم خورد و او روی زمین افتاد».

 

دوست مقتول در ادامه گفت: «وقتی میثم به زمین افتاد، از ماشین پیاده شدم تا به او کمک کنم که در همین زمان، ضارب به سمتم حمله‌ور شد و قصد داشت مرا نیز مجروح کند که من با خواهش از او خواستم اجازه دهد میثم را به بیمارستان برسانم. فرد ضارب نیز به‌سرعت از محل متواری شد».

 

با توجه به اظهارات شاهد صحنه جنایت، بلافاصله اقدامات برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز و سرانجام با انجام اقدامات پلیسی، شناسایی دیگر شهود صحنه جنایت، انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، هویت متهم ٢٧ساله به نام «مصطفی» شناسایی شد و دوست مقتول با مشاهده تصویر مصطفی او را شناخت.

 

بررسی سوابق مصطفی نشان داد وی از اراذل‌واوباش سطح‌یک شرق تهران و دارای سوابق متعدد دستگیری در پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی و همچنین پلیس آگاهی است و بارها به اتهام ارتکاب جرائم مختلف مشارکت در آدم‌ربایی، ایجاد ضرب‌وجرح عمدی و درگیری با مأموران دستگیر و روانه زندان شده است.

 

پس از شناسایی مخفیگاه مصطفی در منطقه سراج، او روز پنجشنبه گذشته دستگیر شد و پس از مواجهه حضوری با شاهد اصلی صحنه جنایت، به‌صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «درحال‌حاضر تحقیقات در این پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی است و متهم نیز با قرار بازداشت موقت، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».

 

اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------