آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگيري قاتل فراري شرق تهران



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

يكي از اراذل و اوباش مشهور شرق تهران كه در يك درگيري، پسري جوان را با ضربه مهلك چاقو از پاي درآورده بود از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.

نيمه‌هاي شب بيستم اسفندماه امسال كلانتري ١٣٦ فرجام از وقوع مرگ مشكوك پسري جوان در يكي از بيمارستان‌هاي تهران باخبر شده و به سرعت تيمي از كارآگاهان را به محل اعزام كردند.


با حضور ماموران در محل مشخص شد پسري جوان به دليل خونريزي شديد ناشي از اصابت ضربه مهلك چاقو جان خود را از دست داده است. به اين ترتيب پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «قتل عمد» به دستور شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه ٢٧ تهران تشكيل و براي رسيدگي به اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران ارسال شد.


در تحقيقات اوليه دوست مقتول كه شاهد صحنه درگيري و اصابت ضربه چاقو بود با حضور در اداره دهم پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: پس از خوردن شام، به همراه مقتول از منطقه فشم در حال بازگشت به منزل بوديم كه در منطقه تهرانپارس، نرسيده به خيابان سراج، براي خريد شارژ تلفن همراه و همچنين نوشيدن چاي توقف كرديم.

 

ميثم با جواني تنومند كه روي صورتش آثار متعدد جراحت ناشي از چاقو وجود داشت چشم به چشم شد و همين موضوع انگيزه آغاز درگيري آنها با يكديگر شد. ناگهان آن جوان تنومند ضربه‌اي را با جسم برنده به سمت ميثم پرتاب كرد كه ضربه به گلوي ميثم خورد و او روي زمين افتاد.


دوست مقتول در ادامه با بيان اين مطلب كه ضارب قصد داشته تا او را نيز مجروح كند، به كارآگاهان گفت: زماني كه ميثم روي زمين افتاد، من از ماشين پياده شده تا به او كمك كنم كه در همين زمان، جوان ضارب به سمت من حمله‌ور شد و قصد داشت تا مرا نيز مجروح كند كه من با خواهش از او خواستم اجازه دهد تا من ميثم را به بيمارستان برسانم و فرد ضارب نيز به سرعت از محل متواري شد.


با ثبت اظهارات شاهد صحنه قتل، بلافاصله اقدامات شناسايي و دستگيري متهم آغاز و سرانجام با انجام اقدامات پليسي، شناسايي ديگر شهود صحنه جنايت، انجام چهره‌نگاري و بهره‌گيري از بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، يكي از مجرمان سابقه‌دار و اراذل و اوباش سطح يك به نام مصطفي. ب (متولد ١٣٦٦) شناسايي شد.


بررسي سوابق مصطفي نشان داد كه او از اراذل و اوباش سطح يك منطقه شرق تهران بوده و داراي سوابق متعدد دستگيري در پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي و همچنين پليس آگاهي است كه بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف مشاركت در آدم‌ربايي، ايجاد ضرب و جرح عمدي و درگيري با ماموران دستگير و روانه زندان شده است.


به اين ترتيب و با شناسايي مخفيگاه مصطفي در منطقه سراج، روز جمعه، متهم دستگير شد و پس از مواجهه حضوري با شاهد اصلي صحنه جنايت به صورت كامل مورد شناسايي قرار گرفت.


سرهنگ كارآگاه آريا حاج‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تحقيقات در اين پرونده در مراحل اوليه و مقدماتي است و متهم نيز با قرار بازداشت موقت، براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------