آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

دزدي از جيب پدر تا سرقت خودرو



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

آرش 27 ساله که بيش از 200 سرقت خودرو مرتکب شده بود اصلا تصور نمي کرد روزي از سرقت پول از جيب پدرش، به سرقت خودرو برسد و پس از دستگيري به جرم سرقت جواني خودش را پشت ميله هاي زندان بگذراند.

گفت وگوي کوتاه خبرنگارما با وي در زندان تقديم مي شود.

از اولين سرقتت بگو کي و چگونه بود؟
من در يک خانواده نسبتا مرفه بزرگ شدم و هميشه در ناز و نعمت بودم و هيچ وقت براي کسب درآمد سختي نکشيدم. هر موقع پول لازم داشتم به راحتي پدرم نيازم را تأمين مي کرد و گاهي بدون اجازه از جيب پدرم بر مي داشتم و او هم با اين که متوجه اين عمل من مي شد هيچ گاه با من برخورد نمي کرد و اين کار براي من عادت شده بود.

چه شد که به سرقت خودرو روي آوردي؟
بعد از مدتي زندگي مجردي عاشق زني شدم که چند سال از من بزرگ تر بود وپدرم بعد از اطلاع از موضوع، به شدت مخالف ازدواج ما بود ولي من در کنار تمام مخالفت ها با او ازدواج کردم و زندگي مشترک مان را در يک خانه اجاره اي آغاز کرديم. پدرم پس از اين ازدواج ديگر از من حمايت نکرد و من هم با مسافرکشي هزينه زندگي ام را تأمين مي کردم تا اين که يک روز خودروام را از جلوي منزلم سرقت کردند. تا اين که توسط يکي از آشنايان پيشنهاد سرقت خودرو به من داده شد و حتي آموزش سرقت را هم به من داد.

چه تعداد سرقت در روز انجام مي دادي؟
بين 2 تا 3 سرقت که بيشتر پژو405 بود چون مالخرها در قبال قطعاتش بهتر پول مي دهند.

از هر خودروي سرقتي چقدر پول نصيب تو مي شد؟
حدود 700 هزارتومان

آيا همسرت از سرقت هاي تو اطلاعي داشت؟
اوايل نه، اما وقتي متوجه شد خيلي ناراحت شد و گفت اين پول ها را در زندگي من خرج نکن و تا جايي پافشاري کرد که خودش سر کار رفت و به من گفت من کار مي کنم تو فقط سرقت نکن و کارهاي خانه را انجام بده، اما من که هم پول هاي حاصل از سرقت به دهانم مزه کرده بود و هم برايم سخت بود که زنم کار کند و من بخورم بعد از مدتي باز به سراغ سرقت رفتم.

تا به حال چندبار دستگير شد ه اي؟
3بار و هر بار مي دانستم بلافاصله مادرم با سند آزادم خواهد کرد و همين دلسوزي نابه جاي مادرم بود که هيچ وقت به فکر ترک سرقت نيفتادم و کاش همان باراول در زندان مانده بودم تا سختي مي کشيدم.

به سراغ چه خودروهايي براي سرقت نمي رفتي؟
اگر متوجه مي شدم خودرو داراي قفل پدال به پدال است اصلا سمتش نمي رفتم چون سرقت آن ها زمانبر و سخت است.

در پايان آرش که سرش را پايين انداخته بود گفت بعد از به دنيا آمدن فرزندم با خودم عهد کردم ديگر سرقت نکنم چون زندگي ام را دوست دارم و پول حرام هم هيچ برکتي ندارد. 

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------