مرگ عجیب کوهنورد جوان در سقوط از آبشار



بازپرس جنایی پایتخت در حال تحقیق درباره مرگ کوهنوردی است که به شکلی عجیب از آبشاری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

ساعت 15 روز جمعه به بازپرس جنايي پايتخت خبر رسيد جواني در ارتفاعات دربند از آبشار سوتك به داخل حوضچه‌اي سقوط كرده و جان باخته است. متوفي جواني 31ساله بود كه شواهد نشان مي‌داد به‌دليل خفگي جان خود را از دست داده است. ماجرا از اين قرار بود كه جوان كوهنورد از بالاي آبشار به حوضچه آن پريده بود اما طنابي كه به‌خودش بسته بود به سنگي گير كرده و اين حادثه را رقم زده بود.

يكي از همراهان اين كوهنورد در اين‌باره گفت: من و همسرم از 2 سال قبل با كوهنورد جوان آشنا شديم. او كوهنوردي حرفه‌اي بود و ما بارها همراه او به قله‌هاي زيادي صعود كرديم. امروز - روز حادثه- هم 3 نفري به دربند آمديم. بعد از طي مسيري به آبشار سوتك رسيديم. او از آبشار بالا رفت و گفت مي‌خواهد داخل حوضچه بپرد.

او اين كار را كرد اما وقتي داخل حوضچه افتاد ديگر بالا نيامد. من با عجله خودم را به او رساندم اما گويا طنابي كه به او بسته شده بود به دورش پيچيده و از طرفي به سنگي زير آب گير كرده بود و همين موضوع جان او را گرفت.

 

از سويي پدر متوفي نيز در شكوائيه‌اي اعلام كرد تا روشن شدن دليل اصلي مرگ پسرش از زوج جوان شكايت دارد. براساس اين گزارش هم‌اكنون اين پرونده از سوي محسن مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي در دست بررسي است.

 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------