آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

حکم آزادی زندانی بند قاتلان در صحن دادگاه



پسر جوان پس از پنج سال زندان از اتهام قتل عمد تبرئه شد و حکم آزادی‌اش را در صحن دادگاه گرفت.این در حالی صورت گرفت که قضات اتهام قتل عمد این مرد زندانی را شبه‌ عمد شناختند.

 23 تیرماه سال 89 مأموران پلیس 110 در جریان درگیری خونین در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در شهرک گل‌های اسلامشهر قرار گرفتند.دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان پلیس همراه بازپرس جنایی پای در قتلگاه گذاشتند و با پیکر بی‌جان مرد جوانی به نام «مهدی» روبه‌رو شدند.


تحقیقات نشان داد قربانی حادثه از کارگران همان ساختمان بوده و نیم ساعت پیش پسر همسایه به نام بهزاد با پرتاب آجر مرگ این کارگر را رقم زده است.


خیلی زود بهزاد دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: مسافرکش هستم، روز حادثه به خانه برگشتم و طبق معمول می‌خواستم خودرویم را مقابل خانه‌مان پارک کنم اما دیدم که کارگران جلوی خانه‌مان میلگرد آهن ریخته‌اند و جایی برای پارک خودرویم باقی نگذاشته‌اند.


بنابر این مقابل ساختمان نیمه‌کاره رفتم و اعتراض کردم که همه کارگران به من حمله‌ور شدند. من نیز برای اینکه کار آنها را به تعطیلی بکشانم وارد خانه‌مان شدم و به پشت بام طبقه سوم رفتم و شیلنگ آب را از بالا روی آنها گرفتم. در این بین کارگران به سمت من آجر پرتاب کردند من نیز یک آجر را با دست گرفته و به سمت خودشان پرتاب کردم.

 

سپس از پشت‌بام پایین آمده و هرگز تصور نمی‌کردم آجری را که پرتاب کرده‌ام به سر یکی از کارگران خورده است. باور کنید من هیچ‌گاه قصد قتل کسی را نداشتم و خیلی اتفاقی این حادثه رخ داده است.


5 سال بعد
بهزاد پنج سال با اتهام قتل عمد پشت میله‌های زندان ماند تا اینکه صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پیش روی قاضی عزیز محمدی و چهار قاضی مستشار ایستاد و این بار پنج قاضی اقدام وی را قتل شبه عمد شناختند.

 

بدین ترتیب اولیای دم با گرفتن دیه رضایت خود را اعلام کردند و عامل این درگیری صبح دیروز در حالی که چهار سال و 10 ماه در زندان تحمل کیفر کرده است در جایگاه قرار گرفت و گفت: باور کنید هیچ‌گاه قصد کشتن مهدی را نداشتم و خیلی اتفاقی آجر به سر وی خورد، بشدت نیز پشیمان هستم. بنابر این گزارش، بهزاد صبح دیروز حکم تبرئه‌اش را گرفت تا پس از انتقال به زندان بلافاصله آزاد شود و دیه را پرداخت کند.
 
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------