آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

چهره شوم زن تبهکار پشت نقاب دوستی



زن تبهکار با طعمه‌هایش طرح دوستی می‌ریخت و با رفت و آمد به خانه آنها به طراحی سرقت‌های میلیونی طلا و جواهرات شان دست می‌زد.

ساعت 11 صبح 29 بهمن ماه سال 93 وقتی ماجرای سرقت ازخانه‌ای در خیابان گل‌ها واقع در محدوده میدان نماز شهرری به پلیس مخابره شد مأموران خود را در برابر یک دزد آشنا دیدند.


تیمی از پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران که تحت نظر بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری دست به تجسس‌های میدانی زده بودند پی بردند دزدان با استفاده از کلید در خانه را باز کرده و از محل نگهداری طلا و جواهرات اطلاع کامل داشتند و می‌دانستند صاحبخانه حضور ندارد و با خونسردی بیش از 300 میلیون تومان طلا و جواهرات را به سرقت برده‌اند.


وقتی صاحبخانه پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت، گفت: چندی پیش زنی به نام لیلا واحد طبقه پایینی خانه‌ام را اجاره کرد در همین مدت کوتاه که کمتر از دو هفته بود وی با من طرح دوستی ریخت و به بهانه‌های مختلف بارها به خانه‌ام آمد تا اینکه چند روز پیش و به بهانه اینکه به علت داشتن مشکلات مالی قصد رفتن به شهرشان و زندگی با خانواده‌اش را دارد، قرارداد اجاره را فسخ کرد و پس از باز پس گرفتن پول – 8 میلیون تومان- آپارتمان را تخلیه کرد.


کارآگاهان که به این زن مرموز برخورده بودند به بررسی مدارک وی در زمان ثبت قرارداد خانه پرداخته و فاش کردند مشخصات وی دروغین بوده است و وی توانسته با اعتمادسازی نه تنها کلید خانه مالباخته را به دست آورد بلکه از محل نگهداری طلا و جواهرات مطلع شود.


هنوز لیلا تحت تعقیب بود که سرقت مشابهی در میدان تاریخ شهرری رخ داد. مالباخته در این شاخه به کارآگاهان گفت:‌ با زنی به نام لیلا در آرایشگاه زنانه آشنا شدم و روز 21 اسفندماه سال 93 با وی قرار گذاشتم تا همدیگر را ببینیم، وقتی به محل قرار رفتم خبری از لیلا نشد و جوابگوی تماس‌هایم نیز نبود وقتی به خانه برگشتم دیدم طلا و جواهراتم به سرقت رفته‌اند.


وی افزود: چندی پیش و در یک آرایشگاه زنانه با لیلا آشنا شده و با هم دوست شدیم. در این مدت لیلا بارها به خانه من رفت و آمد داشت و به خاطر همین رفت و آمدها در جریان برخی مشکلات من قرار گرفت.

 

لیلا می‌گفت که یک رمال را می‌شناسد که قادر است مشکلات مرا حل کند و به بهانه ملاقات با این رمال با من قرار گذاشته بود. این زن وقتی عکس لیلا را که در گوشی همراهش بود به مأموران داد مشخص شد دزد جواهرات همان تبهکار تحت تعقیب است و همین سرنخ کافی بود تا مشخصات واقعی این زن که منصوره 44 ساله است به دست آید و کارآگاهان پی بردند وی یکی از مجرمان سابقه‌دار بوده که به زندان هم افتاده است.


بدین ترتیب مخفیگاه منصوره در 24 متری شهرری شناسایی شد و وی روز 20 فروردین ماه به دام افتاد.


منصوره که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، گفت: بعد از سرقت، طلا و جواهرات را در بازار تهران به یک مالخر می‌فروختم.


بنابر این گزارش، همزمان با پیدا شدن مقداری طلای سرقتی از مخفیگاه منصوره، کارآگاهان خریدار طلاها را هم به دام انداختند.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------