سومين متهم پرونده «گرگ هاي زرد» شکار شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربايي

سومين متهم فراري پرونده "گرگ هاي زرد" که پس از دستگيري همدستانش به مکان نامعلومي گريخته بود با صدور دستورات ويژه قضايي و تلاش کارآگاهان پليس آگاهي فريمان دستگير شد.

  متهم 18 ساله که پس از حدود 4ماه فرار در عمليات کارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد روز گذشته مقابل "قاضي سيد جواد حسيني" قرار گرفت و به تشريح ماجراي آزار دختران پرداخت .

 

او که مدعي است تنها در يک فقره آدم ربايي و آزار و اذيت طعمه ها شرکت داشته، به مقام قضايي گفت: آذر سال گذشته بود که "ع. ن" ( يکي ديگر از متهمان) به سراغم آمد و از من خواست همراه آنان به يکي از لانه هاي فساد بروم ولي وقتي با تاکسي او و به همراه "ر.ب " به مکان مورد نظر رفتيم کسي را در آن جا پيدا نکرديم. در اين هنگام که سوار خودرو بوديم آن ها گفتند بايد يکي را مثل قبل سوار کنيم!به همين خاطر من در صندلي جلو نشستم و "ر- ب" هم در صندلي عقب قرار گرفت تا اين که زن جواني را به عنوان مسافر سوار کرديم که در يک لحظه "ر- ب" در حالي که مسافر را کتک مي زد سر او را زير صندلي کشيد و به طرف جاده فريمان حرکت کرديم. وقتي او را چند بار مورد آزار قرار داديم شب به نيمه رسيده بود به همين خاطر هم "ن. ع" با پدرم تماس گرفت و گفت ما با هم مي رويم شام بخوريم و کمي دير به فريمان مي رسيم. سپس آن زن را به مشهد بازگردانديم و در مکاني که نام آن جا را نمي دانم رها کرديم.

 

آن ها از قبل 2 قرص ترک اعتياد هم به من داده بودند و من گيج بودم ولي 90 هزار تومان داخل کيف آن زن بود که حدود 70 هزار تومان آن را همدستانم سرقت کردند. وي درباره چگونگي فرار خود نيز به قاضي حسيني گفت: وقتي فهميدم دوستانم دستگير شده اند من خيلي ترسيدم و به بهانه يافتن کار به نوشهر رفتم. در آن جا شب ها را در مسافرخانه مي خوابيدم و روزها به کار ساختماني اشتغال داشتم.

 

تا اين که وقتي احساس کردم آب ها از آسياب افتاده دوباره به فريمان بازگشتم که همان شب دستگير شدم. گزارش خراسان حاکي است: متهم پرونده "گرگ هاي زرد" پس از آن که به جرم خود اقرار کرد، با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت تا در مواجهه حضوري با همدستانش ديگر جرايم احتمالي آنان مشخص شود. از سوي ديگر نيز مقام قضايي با صدور دستوري براي درج بدون پوشش چهره متهم در روزنامه خراسان، از قربانيان احتمالي خواست براي شناسايي متهم و همچنين اعلام شکايت به اداره جنايي آگاهي واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

سابقه خبر
آذر سال گذشته يکي از طعمه هاي 3 جوان که با يک دستگاه تاکسي بين شهري زنان و دختران را به جاده مشهد – فريمان مي کشاندند و آنان را به زور مورد آزار قرار مي دادند پرده از اعمال شيطاني آنان برداشت.

 

در پي اعلام اين شکايت و با دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان اداره جنايي وارد عمل شدند و 2 متهم اين پرونده را که به "گرگ هاي زرد" معروف شدند دستگير کردند.

 

همزمان با دستگيري متهمان، دادستان مشهد نيز دستورات ويژه اي را براي پيگيري جدي و خارج از نوبت اين پرونده صادر کرد و بدين ترتيب متهمان درحالي در دادگاه کيفري استان خراسان رضوي محاکمه شدند که پرونده براي دستگيري سومين متهم فراري مفتوح ماند. گزارش خراسان حاکي است: 2 متهم مذکور در شعبه پنجم دادگاه کيفري به رياست "قاضي بخشي نژاد" محاکمه و به اعدام محکوم شدند تا اين که با راهنمايي هاي قاضي حسيني و صدور نيابت قضايي هاي متعدد سومين متهم نيز در دام قانون گرفتار شد.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------