اعترافات هولناک پرستاری که 3 بیمارش را کشت



قتل‌ها در یکی از بیمارستان‌های لندن اتفاق افتاد

این پرستار گفت: بیش از 81 بیمار را با تزریق مرگبار مسموم کرده است

یک پرستار انگلیسی که سه نفر از بیماران خود را به قتل رسانده است، اعتراف کرد که از شیطان دستور می‌گرفت.به گزارش پلیس لندن، «ویکتورینا چووا» این مرد پرستار 49 ساله پس از ارتکاب قتل سه تن از بیماران خود اعتراف کرد به دستور شیطان بیش از 18 زن و مرد بیمار را با تزریق عمدی انسولین مسموم کرده بود تا آنها را روانه جهنم کند، ولی سه تن از آنها کشته شده‌اند.

 

اعترافات تلخ این پرستار قاتل، قاضی دادگاه و هیأت منصفه را بشدت تحت تأثیر خود قرار داد، اما وکیل مدافع ویکتورینا چووا گفت: این مرد پرستار بشدت افسرده بوده و نبردی طولانی با بیماری روانی داشته است.چووا قربانیان خود را بین سال‌های 2011 تا 2012 میلادی کشته است.به گزارش پلیس او در طول خدمت خود در بیمارستان «وارینگتون» لندن بیش از 18 نفر را با تزریق انسولین عمداً مسموم کرده که سه نفر از آنها کشته شده‌اند ولی پزشکان با تلاش بسیار بقیه بیماران را نجات داده‌اند.

 

به گفته وکلای مدافع، چووا دچار سرخوردگی و خشم درونی است. او در طول دادرسی و شرح قتل‌های وحشتناک خود به دوره کودکی‌اش اشاره داشته است. چووا در فیلیپین جزو اعضای خانواده‌ای از هم‌گسیخته بوده که نمی‌توانسته برای خود دوستی پیدا کند. او برای دوستی افراد ثروتمندی را انتخاب کرده بود و برای آنها مواد مخدر تهیه می‌کرد.

 

وی مدت‌ها در نوجوانی با شستن اتومبیل‌ها پولی در‌می‌آورد و وقتی بزرگ‌تر شده بود، به عنوان پرستار از مادربزرگش نگهداری می‌کرد که از این مراقبت نفرت داشت.چووا کار خود را در بیمارستان وارینگتون از سال 2003 میلادی آغاز کرده است.

 

وی در دادگاه به بی‌خوابی‌های شبانه و بیماری پارانوئیدش اعتراف کرد. وکیل مدافع او نیز به قاضی گفت این مرد می‌توانسته روزهایی طولانی در اتاق خود بماند و از آنجا خارج نشود.در حال حاضر چووا با اتهاماتی چون 24 فقره حمله از روی عمد، قتل سه نفر و تلاش برای مسموم کردن بیمارانش روبه‌رو است.
 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------