بازی با اسیدپاشی در دهدشت!



طبق بررسی‌های صورت گرفته هیچ‌گونه اثر سوختگی که با اسید به این خانم رسیده باشد رویت نشد و بیمار در حال حاضر در اتاق سی. پی. آر بستری و علائم حیاتی وی خوب است و تا ساعتی دیگر مرخص می‌شود.

شایعه شد افرادی ناشناس در دهدشت، شامگاه چهارشنبه در محدوده خیابان 180 دستگاه با سر و صورت بسته اقدام به ریختن سم آلوده زیر یک درخت توت در مسیر تردد شلوغ شهروندان و نزدیک دانشگاه آزاد کرده‌اند که خانمی شاهد این ماجرا بوده و نیروی انتظامی را از این جریان مطلع ساخته است. همچنین شایعه می‌شود این افراد بعد از ساعاتی زن شاهد را با یک بشکه اسید می‌سوزانند و این زن به بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت انتقال می‌یابد.

دکتر علی بهدادفر، پزشک معالج اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در این زمینه به ایسنا، گفت: ساعت 21 چهارشنبه، 27 فروردین، یک خانم حدود 45 ساله توسط همراهان خویش با حالتی برافروخته از ترس سوختگی با اسید پاشی به اورژانس بیمارستان دهدشت آورده شد. طبق بررسی‌های صورت گرفته هیچ‌گونه اثر سوختگی که با اسید به این خانم رسیده باشد رویت نشد و بیمار در حال حاضر در اتاق سی. پی. آر بستری و علائم حیاتی وی خوب است و تا ساعتی دیگر مرخص می‌شود.

هم‌چنین سرهنگ جهان دیماز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تکذیب هرگونه اسید پاشی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و مشاهده لباس‌های این زن، معلوم شده ماده ریخته شده هیچ‌گونه تشابهی با اسید نداشته چرا که تماس اسید با لباس باعث سوختن خواهد شد و لباس‌های این خانم تنها خیس شده بودند. احتمال می‌رود، مواد استفاده شده، موادی شبیه جوهر نمک باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال می‌رود رابطه‌ای بین مسمومیت ۱۰ شهروند در پارک جنگلی دهدشت با این حادثه وجود داشته باشد، توضیح داد: در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظر کنم و مشخص نیست.

هم‌چنین مجید کرمی، دادستان دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه، واقعه اسید پاشی را رد کرد و گفت: افراد ناشناس درصدد بودند که وانمود کنند اسید پاشی صورت گرفته و طرف مقابل را تهدید کنند. 

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------