قتل زورگير در معامله با شاكي



معامله پسري جوان با چند زورگير سر پس گرفتن شكايتش از آنها، به قتل انجاميد.

عصر ٢٧ فروردين امسال وقوع يك فقره درگيري خونين در منطقه باغ آذري تهران به ماموران كلانتري ١١٧ جواديه اعلام شد. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد جواني به نام سعيد به دليل اصابت ضربه چاقو به‌شدت دچار خونريزي شده و در كنار خيابان رها شده است. به اين ترتيب به سرعت با اورژانس تماس گرفته شد و مجروح به بيمارستان انتقال يافت اما طولي نكشيد كه شدت خونريزي مرگ جوان ٢٦ ساله را رقم زد و سرآغاز رسيدگي به پرونده‌اي جديد در پليس آگاهي تهران شد.


به اين ترتيب با تشكيل پرونده‌اي مقدماتي با موضوع «قتل عمد» و ارسال آن به پايگاه دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ، تحقيقات ماموران وارد فاز عملياتي شد. اين در حالي بود كه ماموران پليس در روز حادثه موفق شده بودند دو برادر را در محل نزاع دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل كنند.


عبدالله و حبيب كه در جريان بازجويي‌ها خود را در برابر مدارك پليسي مي‌ديدند به وارد كردن ضربه مرگبار چاقو به سعيد اعتراف كردند. حبيب در جريان بازجويي‌ها به كارآگاهان گفت: من در خانه خواب بودم كه سر و صداي درگيري عبدلله با چند نفر در خيابان را شنيدم. به سرعت چاقويي برداشتم و براي دفاع از برادرم خودم را به محل درگيري رساندم. در جريان درگيري با چاقو ضربه‌اي به سعيد زدم كه او به زمين افتاد و به‌شدت دچار خونريزي شد. در همين شرايط بود كه ناگهان تيمي از گشتي‌هاي پليس سررسيد و من و برادرم دستگير شديم.


همزمان عبدالله نيز با تاييد اعترافات برادرش درباره علت درگيري با مقتول به كارآگاهان گفت: چند روز قبل از درگيري، مقتول و دوستانش قصد زورگيري گوشي همراهم را داشتند و حتي با چاقو و شيشه مرا مجروح كردند. من بعد از اين ماجرا از آنها شكايت كردم و وقتي مقتول متوجه اين موضوع شد با من قرار گذاشت و گفت كه حاضر است در ازاي پس گرفتن شكايتم، به من پول بدهد. روز حادثه در جلوي خانه‌مان با هم قرار گذاشتيم اما او كه با تعدادي از دوستانش آمده بود بعد از لحظاتي اقدام به فحاشي كرد و همين موضوع باعث شروع درگيري ما شد كه در ادامه برادرم با شنيدن صداي داد وفرياد، به كمك من آمد و با ضربه چاقو، سعيد را مجروح كرد.


سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت:  با توجه به اعتراف صريح متهم اصلي پرونده به ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي صادر شد و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اخبار حوادث - اعتماد

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------