درگیری مرگبار شاکی و متهم



جوان متهم به زورگیری که قصد داشت به زور از شاکی رضایت بگیرد با یک ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش همشهری، عصر روز پنجشنبه به مركز فوريت‌هاي پليسي خبر رسيد چند جوان در جنوب تهران با يكديگر درگير شده‌اند. دقايقي بعد از اعلام اين خبر مأموران كلانتري راهي محل درگيري شدند. در جريان اين نزاع جواني به نام اكبر به ضرب چاقو مجروح و به بيمارستان منتقل شده بود. با اين حال ضاربان كه 2 برادر افغان بودند، شناسايي و دستگير شدند.

درحالي‌كه 2 متهم افغاني در بازداشت بودند و بازجويي‌ها از آنها ادامه داشت از بيمارستان خبر رسيد اكبر به‌دليل شدت جراحات وارده و خونريزي شديد جان خود را از دست داده است. به اين ترتيب افسرنگهبان كلانتري وقوع اين جنايت مرگبار را به بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي خبر داد و به دستور وي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تحقيقات خود را در اين‌باره آغاز كردند.

متهمان وقتي تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفتند به ارتكاب جنايت اعتراف كردند.

يكي از برادران در اعترافاتش گفت: ضربه مرگبار را من به مقتول زدم و برادرم بي‌گناه است. او ادامه داد: در خانه خواب بودم كه با سر و صدايي كه از بيرون مي‌آمد بيدار شدم. وقتي بيرون را نگاه كردم ديدم چند نفر با برادرم درگير شده‌اند و او را كتك مي‌زنند. من هم كه از همه‌‌چيز بي‌اطلاع بودم از آشپزخانه چاقويي برداشتم و در حمايت از برادرم وارد درگيري شدم و ضربه‌اي به يكي از آنها زدم. من نمي‌خواستم او را به قتل برسانم و او ناخواسته به قتل رسيد.

در ادامه تحقيقات، متهم ديگر تحت بازجويي قرار گرفت تا دليل وقوع اين درگيري مشخص شود. او گفت: چند روز قبل در خيابان مقتول و دوستانش با تهديد چاقو مي‌خواستند گوشي تلفن همراهم را زورگيري كنند. آنها حتي با چاقو و شيشه مرا مجروح كردند اما نتوانستند گوشي‌ام را سرقت كنند. با وجود اين، از آنها شكايت كردم تا به خاطر كاري كه كرده بودند تنبيه شوند. متهم ادامه داد: مقتول كه فهميده بود با شكايت من به دردسر مي‌افتد سعي كرد مرا از پيگيري شكايتم منصرف كند اما من مي‌خواستم هر طور شده او دستگير شود. روز حادثه مقتول همراه چند نفر از دوستانش جلوي خانه ما آمد و شروع به فحاشي كرد.

او مي‌خواست به زور من را وادار كند تا به دادسرا بروم و رضايت بدهم اما گفتم چنين كاري نمي‌كنم. آنها هم من را به باد كتك گرفتند تا اينكه برادرم در دفاع از من برآمد و با چاقو به او ضربه‌اي زد. به‌دنبال اعترافات اوليه متهمان آنها صبح ديروز به شعبه دوم بازپرسي در دادسراي امور جنايي منتقل شدند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------