پایان دزدی‌های پدر و پسر شب‌رو



پدر و پسر که دزدان شب‌روی مزرعه‌های کشاورزی بودند در تجسس‌های پلیسی دستگیر شدند.

عملیات ردیابی مأموران آگاهی نکا برای به دست آوردن ردی از این دزدان به دنبال دریافت گزارش‌هایی از سرقت وسایل و لوازم کشاورزی از زمین‌های کشاورزی‌‌‌شان در دستور کار قرار گرفت.


بنا بر این گزارش، یکی از مالباختگان با مراجعه به پلیس نکا گفت صبح وقتی برای سرکشی به زمین زراعی‌ام رفته بودم ناگهان از دیدن در شکسته انبار شوک زده شدم. بسرعت وارد انبار شدم و متأسفانه متوجه ناپدیدشدن برخی از لوازم باارزش کشاورزی‌ام شدم. این وسایل در این زمان از سال عصای دست هر کشاورزی است. تقاضا دارم دزد وسایل مرا پیدا کنید.


با توجه به سریالی شدن این سرقت‌ها به دستور سرهنگ حسن فلاح فرمانده پلیس نکا اکیپی از مأموران آگاهی اقدامات گسترده‌ای را برای به دست آوردن ردی از دزد یا دزدان آغاز کردند.


در حالی که با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تحقیقات برای شناسایی و کشف راز این دزدی‌ها ادامه داشت، پلیس چند گزارش دیگر از سرقت لوازم کشاورزی دریافت کرد. بررسی و تحقیق درباره نحوه و چگونگی سرقت‌ها مشخص کرد همه دزدی‌ها با یک شیوه خاص و مشابه انجام گرفته است.


در حالی که دزدی‌های سریالی لوازم کشاورزی ادامه داشت و هر بار یک زمین زراعی در نقطه‌ای از حاشیه شهر هدف دستبرد دزدان قرار می‌گرفت، مأموران اقدام به تله‌گذاری برای به دام انداختن دزدان کردند. این اقدام پلیس مؤثر واقع شد و دزدان در حالی که بدون اطلاع از تله‌گذاری مأموران نیمه‌شب وارد یک زمین کشاورزی شده بودند خود را در دام مأموران دیدند.


وقتی دو مرد جوان بازداشت شدند بازجویی از آنان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد پدر و پسر هستند.


سرهنگ فلاح با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند سرقت تجهیزات کشاورزی در سطح شهر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی افرادی به نام «ماهان» و «سام» که پدر و پسر هستند را به اتهام سرقت دستگیر کردند.


فرمانده پلیس نکا گفت: پدر و پسر در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس جرم خود را پذیرفتند و پدر تبهکار گفت: در نیمه‌های شب به زمین‌های کشاورزی مردم رفته و تجهیزات کشاورزی آنان را سرقت می‌کردند.


سرهنگ فلاح با اشاره به کشف پنج پرونده سرقت گفت: این پدر و پسر با دستور قضایی روانه زندان شدند و تحقیقات ادامه داد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------