آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

قتل برادر در هواخواهی از همسر



مرد جوان در هواخواهی از همسرش، برادر خود را به قتل رساند. ســــــاعت 23 شامگاه 31 فروردین سال جاری مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های مشهد به پلیس مخابره شد.

وقتی مأموران کلانتری سیدی در بیمارستان حاضر شدند، دریافتند مرد 25 ساله‌ای به نام وحید با وارد آمدن ضربه چاقو به قفسه سینه زخمی شده و با وجود انتقال به بیمارستان جان باخته است.


با مرگ مرد جوان گزارش این جنایت در اختیار قاضی سیدجواد حسینی قرار گرفت و همزمان کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را کلید زدند.تحقیقات ابتدایی پلیسی نشان می‌داد: وحید در همان شب حادثه با برادرش که باجناق یکدیگر هم بوده‌اند درگیر شده‌اند و سپس این جنایت خونین رقم خورده است.

 

با به دست آمدن این سرنخ پلیس، امیر 30 ساله را دستگیر کرد.وی در بازجویی‌ها به پلیس گفت: در همان شب همسر من و برادرم با هم درگیر شدند، این اختلاف میان آنها باعث شد بین من و برادرم نیز بحث و درگیری رخ دهد.وی در ادامه گفت: در یک لحظه اختیارم را ازدست دادم و با چاقو به وحید حمله کردم و موقعی به خود آمدم که فهمیدم ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش خورده است.


با اعترافات مرد برادرکش پرونده برای رسیدگی بیشتر در دستور کار مأموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا پرده از دیگر زوایای پنهان این پرونده برداشته شود.بنابر این گزارش، تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------