پدر بزرگ توسط نوه اش ربوده شد



مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ربایش پدر بزرگ 90 ساله توسط نوه دختری اش خبر داد.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، روز 27 فروردین ماه خانم جوانی با مراجعه به کلانتری عنوان کرد پدربزرگش بنام مصطفی (90ساله ) توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسرش، ربوده شده است.

بر اساس این گزارش با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدربزرگم توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسر ایشان بنام محمد . ک، بابت سند زدن خانه ای واقع در منطقه گل شهر کرج ربوده شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از آنها در اختیار نداریم.

با آغاز رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت مرجان و همسرش در شهر کرج – منطقه گل شهر به این محل مراجعه و در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که آنها بدون انجام تسویه با صاحبخانه و بدون اطلاع، اقدام به تخلیه منزل خود کرده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدربزرگ مرجان پیش از عروسی، با ازدواج مرجان و محمد مخالف بوده اما با این وجود مرجان با همسرش ازدواج کرده و همین موضوع علت اصلی طرد شدن وی از سوی پدربزرگ و آغاز دیگر اختلافات بین آنها شده بود.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جدید مرجان و همسرش در شهر تهران – خیابان گرگان و با اطمینان از نگهداری پیرمرد در آن خانه، ساعت 20روز سوم اردیبهشت ماه پیرمرد را آزاد و متهمان پرونده را دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمین در تحقیقات اولیه به آدم ربایی اعتراف کرده و همسر مرجان ( محمد . ک ) در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پدربزرگ همسرم را از درب منزلش واقع در منطقه میرداماد سوار ماشین کرده و بلافاصله او را به محضرخانه ای در کرج برده و با تهدید اقدام به گرفتن وکالت نامه برای انتقال اموال وی کردیم.

پدربزرگ نیز پس از حضور در اداره یازدهم، در خصوص نحوه ربایش خود توسط متهمین به کارآگاهان گفت: در مقابل درب منزل و به بهانه دیدن دخترم(مادر مرجان) که دچار یک بیماری سخت شده، مرا سوار ماشین کرده و پس از انتقال به محضرخانه ای در منطقه گل شهر کرج، یک وکالتنامه از من گرفتند تا بوسیله آن تمامی اموال مرا بنام خودشان منتقل نمایند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم پرونده به طراحی و اقدام به آدم ربایی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهمان در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

 

اخبار حوادث - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------