با تحریک نامزد، برادر، خواهر خود را کشت



رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری جوانی که پس ازدرگیری با خواهرش، او را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد کمانکش  دراین باره گفت: در روز سی و یکم فروردین ماه سال جاری گزارشی از درگیری منجر به جرح دخترجوانی در یکی ازخیابان های شهر ورامین به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان اعلام شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: بررسی های اولیه مأموران انتظامی در محل نشان داد که درگیری میان یک خواهر و بردار جوان در خیابان رخ داده و دختر جوان به علت اصابت ضربه چاقو مجروح و فرد دیگر نیز از محل متواری شده است.
 
کمانکش با بیان اینکه ساعتی بعد دختر جوان در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: با مرگ دختر رسیدگی به موضوع وارد فاز دیگری شد و بلافاصله ماموران تحقیقات گسترده را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.
 
رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران ادامه داد: ماموران در اقداماتی تخصصی ، مخفیگاه متهم به قتل را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
 
کمانکش با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: در جریان بازجویی های کارآگاهان پلیس، متهم منکر هرگونه بزه انتسابی بود؛ اما در نهایت دربازجویی فنی و مواجهه با دلایل ومدارک موجود در پرونده راهی جز گفتن حقایق نداشت و به قتل خواهرش اعتراف کرد.
 
وی درباره انگیزه متهم از قتل خواهرش نیز گفت: متهم در اعترافات خود ادعا کرد که نامزد و خواهرش از مدتی قبل با یکدیگر درگیری و کشمکش داشتند و روز حادثه با تحریک نامزدش هنگامی که خواهرش قصد رفتن به محل کارش را داشته در خیابان با او درگیر شده و ضرباتی را با چاقو به او وارد کرده است.
 
رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پس از آن با حکم قضایی وی با صدور قرار موقت روانه زندان شد.


اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------