عملیات 125 برای نجات جان 6 شهروند/ دختر 8 ساله به آغوش مادرش بازگشت+ تصاویر



آتش سوزی دریک ساختمان 5 طبقه مسکونی در شهرری با تلاش آتش نشانان سه ایستگاه خاموش شد و شش نفر از ساکنان آن هم نجات پیدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مقارن ظهر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی، بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های 14، 9 و 86 به همراه خودرو تنفسی را درساعت 12 امروز به محل حادثه درشهرری، بزرگراه کریمی اعزام کرد.

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع آتش سوزی

 

 
هادی میرافضلی مدیر عملیات منطقه 7 سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: آتش سوزی در طبقه سوم ساختمان مسكونی پنج طبقه 10 واحدی ودر یک واحد مسکونی اتفاق افتاد که هنگام رسیدن آتش نشانان دود و شعله زیادی از پنجره های شکسته طبقه سوم خارج می شد.

وی افزود: درپی وقوع این حادثه 6 نفر از ساکنان در طبقات 4 و 5 در میان دود و آتش گرفتار شده بودند که از پنجره ها برای کمک خواهی فریاد می زدند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع آتش سوزی

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع آتش سوزی

 


میرافضلی در خصوص نحوه و چگونگی عملیات ابرازداشت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با قطع جریان برق و گاز ساختمان وتقسیم نیروها، به یاری وكمك محبوس شدگان شتافتند وهمه ساكنان را به محل امن هدایت کردند.

وی ادامه داد: گروهی دیگر از آتش نشانان با استفاده از دستگاههای تنفسی و لوله های آبدهی وارد ساختمان شدندو توانستند درزمانی کوتاه، شعله های آتش در قسمت پذیرایی این واحد مسکونی را خاموش و از سرایت آن به طبقات و واحد های دیگر جلوگیری کنند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,وقوع آتش سوزی

 
این مدیر عملیات آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیب جانی نرسید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------