آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

انگشتان دست پسر کوچولو قطع شد



اخبار,اخبار حوادث , چرخ گوشت

کودک دو و نیم ساله‌ای به نام امیر حسین انگشتان دست راست خود را در حادثه‌ای هولناک و در برابر چشمان مادرش از دست داد.

به گزارش خبرنگار ما این حادثه چهارشنبه گذشته و در شهرستان کاشمر خراسان رضوی اتفاق افتاد.  زن 33 ساله‌ای به نام اعظم پس از آنکه دخترش مهدیه را روانه مدرسه کرد مشغول درست کردن غذا شد.  او مقداری گوشت از یخچال بیرون آورد و چرخ گوشت را نیز روی سکوی آشپزخانه گذاشت.  مقداری گوشت داخل چرخ گوشت ریخت؛ همزمان قابلمه را هم روی اجاق گاز گذاشته بود.  زن جوان عجله داشت هرچه زودتر غذا را آماده کند.

 

متأسفانه کودک دو نیم ساله‌اش بهانه‌گیری می‌کرد. اصرار داشت داخل چرخ گوشت را نگاه کند. اعظم پسر کوچولویش رابغل کرد و روی  سکو گذاشت.  «امیرحسین» به چرخ گوشت خیره شده بود و پلک نمی‌زد. زن جوان فقط برای چند ثانیه به سمت اجاق گاز رفت تا شعله گاز را کم کند.  ناگهان صدای جیغ بچه‌اش او را مثل آدم‌های برق گرفته به سمت چرخ گوشت برگرداند. خشکش زده بود.

 

دست راست امیرحسین داخل چرخ گوشت گیر کرده بود. بی درنگ دستگاه برقی را خاموش کرد. با گزارش حادثه به فوریت‌های پزشکی 115، امدادگران بلافاصله در محل حاضر شدند و پیکر بی‌هوش کودک به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر انتقال یافت. در این حادثه چهار انگشت دست راست امیرحسین قطع شد. متأسفانه باردیگر سهل‌انگاری و غفلت حادثه‌ای تأسف‌بار و غیر قابل جبران را رقم زد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------