راز خاموش رگبار مرگ در شب تاریک



پسر تهرانی که در سراوان بود، هدف رگبار گلوله قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت.

ساعت 22 شامگاه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری بود که صدای رگبار گلوله سکوت منطقه خلوتی را در سراوان شکست و همه را شوکه کرد.


دقایقی نگذشته بود که ماجرای مرموزی به پلیس و بازپرس دادسرای سراوان مخابره شد و آنان در جریان یک حادثه مرگبار مسلحانه قرار گرفتند.


وقتی تیم‌های پلیسی و قضایی همراه اکیپ تشخیص هویت و متخصص پزشکی قانونی خود را بالای سر جسد رساندند، مشخص شد قربانی جوان 19 ساله‌ای به نام «محمدحسین مرادی» است که همراه خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کند و چهار ماهی می‌شد به سراوان رفته بود. در بررسی‌های میدانی مشخص شد هیچ‌کس نمی‌داند محمدحسین چه سرنوشتی داشته و چه کسی به وی شلیک کرده است!


با دستور بازپرس جنایی سراوان، جسد برای اقدامات آسیب‌شناسی به پزشکی قانونی انتقال یافت و از سوی دیگر دوستان و آشنایان محمدحسین در سراوان شناسایی و تحت تحقیق گرفته شدند.


همان شبانه ماجرای این حادثه مرموز به خانواده قربانی اطلاع داده شد و آنان که باور نمی‌کردند مسافرشان در شهر غریب کشته شده است، از مسئولان شهری سراوان شنیدند که جسد محمدحسین را با هواپیما به تهران انتقال خواهند داد.


48 ساعت بعد - هفتم اردیبهشت ماه - جسد محمدحسین به دست خانواده‌اش در پایتخت رسید و آنان هنوز نمی‌دانستند چه بلایی بر سر پسرشان آمده است. بنابر این گزارش، تحقیقات تخصصی برای رازگشایی از این رگبار شبانه در سراوان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------