آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انفجار در مسابقه دانش آموزي 2 مجروح بر جا گذاشت



2 دانش آموز کرماني در حاشيه مسابقه دانش آموزي ماشين هاي شيميايي (کميکار) بر اثر انفجار به شدت مجروح شدند.

رئيس اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش استان کرمان با تاييد اين خبر به خبرنگار ما گفت صبح پنج شنبه گذشته، دانش آموزان يکي از گروه ها در حاشيه فضاي رسمي مسابقه اقدام به امتحان کردن ماشين شيميايي خود کرده که اين ماشين با دو دانش آموز ديگر برخورد کرد که بر اثر اين برخورد وانفجار پاي يکي از دانش آموزان از ناحيه پاشنه و ديگري از ناحيه انگشتان به شدت آسيب ديد و اين مسابقه ناتمام ماند.

دکتر تقي زاده عنوان کرد: دانش آموزان بلافاصله توسط تيم اورژانس 115 که از قبل در محل دبيرستان پسرانه علامه حلي حضور داشت به بيمارستان مهرگان شهر کرمان منتقل شدند. وي خاطر نشان کرد عمل جراحي بر روي اين 2 نفر انجام شد که متاسفانه 2 انگشت پاي يکي از دانش آموزان به علت شدت جراحات قطع شد. وي حال عمومي دانش آموزان آسيب ديده را رضايت بخش توصيف و تصريح کرد از لحظه وقوع حادثه تا کنون، مدير و تعدادي از کارشناسان آموزش و پرورش ناحيه يک کرمان در کنار دانش آموزان و خانواده آن ها، پيگير مراحل درماني مي باشند.

وي در ادامه با بيان اين که هنوز اين گروه وارد مرحله مسابقه نشده بود اظهار کرد: از نظر داوران تخصصي مسابقه، اين ماشين شيميايي غير استاندارد بوده و شرايط مسابقه را نداشته و مطمئنا داوران اجازه شرکت در مسابقه به آن را نمي دادند. وي يادآورشد در بخش مقررات مسابقه که همه شرکت کنندگان قبل از ثبت نام آن را پذيرفته و تاييد کرده بودند، شرايط و ويژگي هاي ماشين هاي شيميايي به آن ها اعلام شده بود.

 

وي اضافه کرد: در مسابقات کميکار، شرکت کنندگان در قالب گروه هاي چند نفره ماشين هاي شيميايي (Chem-E-Car) خود را به رقابت مي گذارندونيروي پيش راننده اين خودروها بايد يک ماده شيميايي باشد که محيط  زيست را آلوده نکند و هيچ گاز يا مايعي ديده شدني را پديد نياورد. وي در پايان طول ماشين شيميايي ر ا حدود ۳۰ و عرض و ارتفاع آن را نيز حدود ۱۰ سانتي متر بر اساس اظهارات شاهدان عيني اعلام کرد.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------