آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

کشف جسد «ام وي ام سوار» در عمق200 متري قنات



جسد جوان 37ساله اي که با ضربه چاقو به قتل رسيده بود، روز گذشته از عمق 200 متري يک رشته قنات در اطراف نيشابور کشف شد.

به گزارش خراسان، با اعترافات هولناک جوان 23 ساله اي که به اتهام قتل در مشهد دستگير شده بود، اين پرونده جنايي در حالي وارد مرحله جديدي شد که متهم در اعترافات خود عنوان کرد: با دوستم که قبلا در يک لوله فروشي شريک بوديم، دچار اختلاف مالي شديم.

 

روز چهارشنبه گذشته با او در چهارراه ميدان بار نوغان قرار گذاشتم تا اختلاف حسابمان را بررسي کنيم. به همين منظور من سوار خودرو «ام وي ام» او شدم و به طرف نيشابور حرکت کرديم ولي در بين راه با يکديگر درگير شديم که چاقو به گردن وي اصابت کرد و جان سپرد. من هم جسد او را داخل يک رشته قنات انداختم و خودرواش را نيز سرقت کردم.

 

گزارش خراسان حاکي است: در پي اعترافات اين متهم جوان، قاضي سيد جواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) با صدور دستورات ويژه قضايي از کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي خواست با راهنمايي متهم به قتل به جست و جوي جسد مالک ام وي ام بپردازند.

در پي دستور قضايي، صبح روز گذشته، گروهي از کارآگاهان پليس آگاهي به همراه آتش نشانان نيشابور به نزديکي قنات هاي مورد ادعاي متهم رفتند و با اشاره او کنار قناتي که حدود200 متر عمق داشت و آب داخل آن جاري بود، متوقف شدند.

 

عقربه هاي ساعت حدود 2 بعدازظهر را نشان مي داد که مأموران آتش نشاني جسد مرد 37 ساله را در حالي که آثار ضربه چاقو به سمت راست گردن وي نمايان بود، از داخل قنات بيرون کشيدند و بدين ترتيب بررسي هاي پزشکي درباره علت دقيق مرگ وي آغاز شد. بنابر اين گزارش، متهم اين پرونده جنايي نيز با صدور قرار بازداشت موقت از سوي قاضي حسيني در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي قرار گرفت تا تحقيقات بيشتري درباره اين جنايت انجام شود.

 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------