سقوط به حیاط همسایه در آخرین دزدی



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مصدومیت شدید سارقی خبرداد که با سر رسیدن صاحبخانه قصد فرارداشت اما با سقوط آزاد به داخل حیاط همسایه به شدت مجروح شد.

سرهنگ شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی اعلام مرکز فوریتهای پلیس۱۱۰ مبنی برحضورسارق در یکی از محلات بلافاصله اکیپ گشت کلانتری ۱۱مرکز در محل حاضر و مشاهده شد شخصی با سر و روی خونی داخل حیاط یکی از منازل افتاده و قادربه حرکت نیست.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات خانمی به عوامل گشت مراجعه و اظهار داشت پس از مراجعت به منزل موقع باز کردن درب متوجه شدم از پشت قفل شده و حدس زدم سارقی در داخل منزل است.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: شاکی اعلام داشت سریعا به همسایگان اطلاع دادم و پسرم به بالای پشت بام رفت که سارق با مشاهده فرزندم متواری و بدون توقف اقدام به پریدن به داخل حیاط همسایه کرد و با توجه به ارتفاع زیاد دیوار و طاقچه کنار آن پس از برخورد به طاقچه با پهلو به زمین برخورد و به شدت مصدوم شد.

وی ادامه داد: مالک منزل اعلام داشت چیزی سرقت نشده، لذا در این زمینه پرونده تشکیل و مشخص شد فرد مصدوم از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب است و تاکنون بار‌ها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------