شوهر جوان مظنون اصلی پرونده قتل همسرش شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

به دنبال مرگ مشکوک زنی در خانه‌اش، پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده ، شوهر مقتوله را عامل مرگ وی می‌شناسد.

 در مورخه 12 خرداد ماه سال 92 ، وقوع یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به کلانتری 137 نصر اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانمی به هویت لعیا ( 30 ساله ) ، در ساعت 08:30 مورخه 11 خردا ماه سال 92 از محل سکونت خود واقع در خیابان جمال زاده شمالی ، توسط اورژانش به بیمارستان منتقل اما از سوی تیم پزشکی بیمارستان اعلام شده که متوفیه پیش از هرگونه اقدام درمانی فوت کرده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات اولیه همسر متوفیه :
همسر متوفیه پس از حضور در اداره دهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت 08:20 مورخه 11 خرداد ماه سال 92 با صدای زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار و متوجه شدم همسرم جلوی آشپزخانه افتاده و درب آپارتمان نیز باز است ؛ از زنان همسایه ها کمک خواستم و آنها نیز با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان منتقل کردیم .

اعلام نظریه پزشکی قانونی :
همزمان با آغاز تحقیقات از همسر متوفیه ، نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ اعلام شد ؛ بنا بر نظریه پزشکی قانونی ، علت مرگ ناشی از نارسایی تنفسی و متعاقب آن خفگی ناشی از انسداد مجاری هوایی اعلام شد .

آغاز تحقیقات میدانی :
با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص وقوع جنایت ، کارآگاهان تحقیقات ویژه از همسایگان ، اعضای خانواده مقتوله ، بررسی محل زندگی مقتول و ... را در دستور کار قرار دادند .

منفی بودن احتمال باز بودن درب خانه در شرایطی از سوی کارآگاهان قوت پیدا کرد که مشخص شد "درب منزل محل سکونت مقتوله و همسرش از نوع ضد سرقت بوده" و "هیچگونه آثاری در خصوص تخریب و یا فشار بر آن جهت ورود به خانه وجود نداشته" ؛ ضمن آنکه با توجه به اظهارات همسایگان در خصوص کشف جسد مقتوله با لباس منزل و عدم مراجعه هیچکدام از آنها به درب منزل مقتوله ، احتمال باز نمودن درب خانه توسط مقتوله را نیز منتفی می کرد .

تحقیقات کارآگاهان نشان داد که همسر مقتوله ، ساعت 06:30 هر روز صبح جهت رفتن به محل کارش واقع در جاده قدیم تهران – کرج از خانه خارج می شده در حالیکه بنا بر ادعای وی ، در روز کاری خواب مانده ؟! و در ساعت 08:30 بواسطه زنگ تلفن همراه خود بیدار شده است .

همسر مقتوله بنام سعید ( 42 ساله ) ، در حالی مدعی بیدار شدن بواسطه زنگ تلفن همراه خود شده بود که در تحقیقات اولیه ، منکر پاسخگویی به تلفن همراه خود شده در حالیکه در ادامه تحقیقات اظهارات ضد و نقیضی در این خصوص بیان می کند .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به دیگر دلایل و مدارک بدست آمده در طول تحقیقات تخصصی صورت گرفته ، با اعلام این خبر گفت : با وجود ادعای همسر مقتوله مبنی بر بیگناهی ، اما با توجه به دلایل ، شواهد و مستندات و همچنین اظهارات متناقض ارائه شده از سوی این شخص ، دستور بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی برای همسر مقتوله به عنوان متهم اصلی پرونده صادر و متهم بهمراه کیفرخواست صادره از سوی بازپرس محترم پرونده در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------