پلیس 50 سال در جستجوی قاتل خیابانی



یک قاتل محکوم شده که در اتومبیل کاروان خود زندگی می کرد، پس از 50 سال فرار از چنگ پلیس، سرانجام دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مرد 79 ساله ای به نام " فرانک فرشواترز" که ازحکم زندان خود در سال 1959  فرار کرده بود، بعد از دستگیری در کاروان خود، هفته گذشته به زندان فرستاده شد.

این قاتل فراری به نام " فرشواترز" با هویت جعلی " ویلیام هارولد کوکس" که یکی از چندین هویتی بود که برای خودش انتخاب کرده بود، زندگی می کرد.

" فرشواترز" بعد از کشتن یک رهگذر در حالت مستی ،در سال 1957 مجرم شناخته شد.

او در طی این 50 سال به عنوان یک راننده باری که بین چندین ایالت آمریکا در حرکت بود، زندگی می کرد تا اینکه به دلیل کهولت سن تصمیم گرفت در ایالت "فلوریدا" آمریکا  به طور دائم سکونت کند.

بعد از قتلی که او در سال 1957 مرتکب شده بود، با حکم دادگاه برای 20 سال به زندان فرستاده شد.

این مرد فراری، توانست مدتی بعد از زندانی شدن خود اعتماد ماموران زندان  ایالت " اوهایو" را بدست بیاورد.بنابراین ماموران زندان او را به جای سلول زندان به یک مزرعه کار حفاظت شده فرستادند تا حکم 20 ساله زندانی خود را در این مزرعه بگذراند اما " فرشواترز" توانست ازآنجا فرار کند.

سخنگوی پلیس به روزنامه ها گفت :این یکی از قدیمی ترین پرونده هایی بود که بسیاری معتقد بودند پیدا کردن مجرم آن غیر ممکن است و دیگر نباید به جریان بیفتد.


او افزود: با راه اندازی سازمان بازسازی پرونده های قدیمی در این چند ماه اخیر، ما قادر خواهیم بود بسیاری از پرونده های فراری قدیمی را با این امید که مانند این پرونده که توانستیم بعد از 50 سال مجرم فراری را به قانون تحویل بدهیم،به موفقیت دست پیدا کنیم.    

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------