زورگیری پس از آزادی از زندان در اهواز!



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری متهم سابقه داری که پس از آزادی از زندان دوباره اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بود خبر داد.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی گفت:چندی پیش در پی وصول شکایت های متعدد مردمی مبنی بر وقوع سرقت های به عنف در سطح شهر اهواز شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان در تحقیقات انجام گرفته از مالباختگان، یک شرور سابقه دار را که دارای پرونده کیفری متعدد بود به عنوان متهم اصلی شناسایی کردند.

وی افزود: با کامل شدن تحقیقات کارآگاهان، مخفیگاه متهم شناسایی شد و سپس عملیات دستگیری متهم با هماهنگی قضایی و همکاری ماموران انتظامی کلانتری 12 اهواز آغاز و سرانجام متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دعوت از مالباختگان برای شناسایی متهم، گفت: آنان به محض رویت متهم وی را مورد شناسایی قرار دادند و در این شرایط متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 24 فقره زورگیری بخصوص زورگیری موبایل از شهروندان در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

وی افزود: متهم معترف شد که با موتورسیکلت در نقاط خلوت و بیشتر اوقات شب ها، افراد تنها را شناسایی کرده و با تهدید سلاح سرد از آنان زورگیری کرده است.

سرهنگ خواجوی با بیان اینکه در این رابطه دو مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 21 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعداد هشت قبضه چاقو و قمه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد: هنگام عبور از کوچه های خلوت به خصوص شب هنگام، مراقب موتور سواران ناشناس و مشکوک و افراد ناشناسی که به آنان نزدیک می شوند باشند.

 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------