میهمانی‌های فریبکارانه دزد شیک‌پوش برای دختران جوان



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

پسری شیک‌پوش دختران جوان را برای ناهار دعوت می‌کرد و آنان را هدف دستبرد قرار می‌داد.

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 16 اندیشه از سرقت لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، کیف دستی و 350 هزار تومان توسط پسر جوانی که وی سوار خودرویش شده بود، پرده برداشت.


این دختر گفت: اسفند ماه سال 93، در یکی از خیابان‌های اندیشه، سوار یک خودرو شدم و در طول مسیر با پیشنهاد راننده که پسری خوش‌برخورد و شیک‌پوش بود، برای خوردن ناهار به یکی از فست‌فودهای فاز 3 اندیشه رفتیم؛‌ زمانی که منتظر آماده شدن سفارش غذای خود بودیم، او از رستوران بیرون آمد و دیگر به داخل باز نگشت؛‌ من هم پس از چند دقیقه وقتی به دنبال وی به بیرون از رستوران رفتم متوجه شدم که پسر جوان سوار بر خودرویش که لپ‌تاپ، گوشی موبایل، کیف دستی و 350 هزار تومان همراه با وسایل شخصی‌ام داخل آن بود، شده و آنها را به سرقت برده است.


پرونده این سرقت به کارآگاهان پلیس سپرده شد و آنان در تحقیقات خود متوجه سرقت مشابه دیگری در محدوده شهریار شدند. در بررسی‌های پلیس مشخص شد که دختر جوان دیگری نیز در حالی که در مقابل فرودگاه مهرآباد سوار یک خودرو شده بود، به شیوه مشابهی هدف سرقت قرار گرفته و راننده شیک‌پوش در این سرقت نیز تعدادی زیورآلات طلا که انگشتر، گوشواره و گردنبند این دختر جوان بود را به سرقت برده است.


پس از بررسی این دو سرقت، مأموران پلیس فرضیه سرقت‌های مشابه دیگری از سوی جوان شیک‌پوش راپیش‌روی خود دیدند و پرونده این سرقت‌ها را به صورت ویژه تحت بررسی قرار دادند. پس از تحقیقات تخصصی و با استفاده از اقدامات فنی، مأموران پلیس موفق به شناسایی این پسر جوان و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

 

سرهنگ «منصور خدادادی» رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در بازجویی‌های ابتدایی، جوان شیک‌پوش که دارای هشت بار سابقه سرقت بود، هرگونه سرقت را نپذیرفت ولی پس از ارائه مدارک و مستندات و مواجهه حضوری با مالباخته‌ها به جرم خود اعتراف کرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تصور می‌رفت این دزد به همین شیوه در تهران، استان البرز و بویژه شرق استان تهران سرقت‌های مشابهی را انجام داده باشد، عکس وی در اختیار پلیس این استان‌ها قرار گرفت و کارآگاهان پلیس توانستند یک دختر دیگر در استان البرز را که به همین شیوه و شگرد هدف سرقت قرار گرفته بود شناسایی کنند که وی نیز در مواجهه حضوری با دزد شیک‌پوش، او را شناسایی کرد.

 

تجسس‌ها نشان داد که این دزد شیک‌پوش با پول‌های بادآورده به خوشگذرانی می‌پرداخته و حتی با پول‌ها بینی‌اش را تحت عمل جراحی زیبایی قرار داده است.
 
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------