4 حادثه مرگبار در 2 روز پایانی هفته



چهار حادثه مرگبار در دو روز پایانی هفته گذشته مأموریت‌های ویژه‌ای را پیش‌روی کشیک قتل پایتخت قرار داد.

قتل نگهبان
صبح روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری وقتی صاحب یک ساختمان نیمه‌کاره در شهرک ولیعصر تهران وارد آنجا شد، جسد مرد نگهبان را دید و پلیس را در جریان قرار داد.


دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری 161 ابوذر همراه بازپرس «سعید احمدبیگی» کشیک ویژه قتل پایتخت، پای در قتلگاه گذاشتند.


آنان هنگام ورود به ساختمان نیمه‌کاره با جسد خون‌آلود مرد 35 ساله که یک چکش کنارش افتاده بود، روبه‌رو شدند. بررسی‌های ابتدایی نشان داد که قربانی «سلطان» نام دارد و با ضربه چکش کشته شده است.


مرگ مرموز در پانسیون
ساعت دو بامداد 25 اردیبهشت ماه سال جاری مأموران پلیس 110 در جریان مرگ مرموز مرد جوانی در یک پانسیون در خیابان سهروردی شمالی قرار گرفتند.


ماجرای این مرگ مرموز به بازپرس احمدبیگی مخابره شد و با دستور وی تیمی از پلیس با حضور در پانسیون به بررسی علت مرگ این مرد با نام «رسول» پرداختند و از آنجایی که جسد متعفن شده بود، پی بردند رسول یک روز پیش جان باخته است.


بازپرس جنایی در جریان بررسی‌ها پی برد که رسول مدتی است از همسرش جدا شده و در پانسیون زندگی می‌کند و اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته است. از آنجا که اتاق وی به هم ریخته بود و آثار کبودی روی بدنش دیده می‌شد، فرضیه قتل مطرح است که با نظریه پزشکی قانونی در‌خصوص علت مرگ رسول، کارآگاهان به رازگشایی خواهند پرداخت.


جسد سوخته
ساعت 12 نیمه شب 25 اردیبهشت ماه سال جاری رهگذران خیابان اتابک هنگام عبور دیدند که پتویی در حال سوختن است. وقتی نزدیک رفتند، صحنه‌ای را که پیش‌روی خود می‌دیدند، باور نکردند. پاهای یک انسان داخل پتو و در حال سوختن بود.


با دیدن این صحنه، بلافاصله با ریختن آب، آتش را مهار کردند و خیلی زود موضوع را به مأموران پلیس 110 گزارش دادند. بدین‌ترتیب با حضور بازپرس احمدبیگی در صحنه جنایت آتشین، مشخص شد که مردی داخل پتو پیچیده شده است و آثار کبودی روی گردنش نمایان است.


کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها پی بردند که قربانی، ناشناس است و خفه شده است و سپس به این مکان انتقال یافته و جسدش را به آتش کشانده‌اند.


با افشای این جنایت تلاش کارآگاهان برای شناسایی مشخصات جسد نیمه‌سوخته مرد ناشناس و ردیابی و دستگیری عاملان این جنایت کلید خورد.


حادثه مرگبار در استادیوم آزادی
26 اردیبهشت ماه سال جاری بازپرس احمدبیگی از دادسرای امور جنایی تهران در جریان مرگ مرموز یک بازیکن افغانی در استادیوم آزادی قرار گرفت.


کارآگاهان در جریان بررسی‌های میدانی پی بردند یک بازیکن افغانی به نام «جمال» هنگام مسابقه با یک بازیکن ایرانی، ضربه خورده و به کام مرگ فرورفته است.


اکنون تحقیقات برای روشن کردن زوایای پنهان مرگ این بازیکن در کلانتری 141 راه‌آهن ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------