معمای جسد حلق‌آویز دختری ۱۳ ساله در ساوه/ او می خواست «اعدام‌بازی» کند؟



کشف جسد دختری ۱۳ ساله به صورت حلق‌آویز در شهرساوه معمایی را پیش روی تیم جنایی این شهر قرار داده است.

کشف این جسد حلق‌آویز در محل سکونت خانوادگی این دختر واقع در بلوار ولیعصر شهر ساوه و در پی اطلاع خانواده او به پلیس انجام گرفته است. رسیدگی‌های اولیه به این ماجرا حول چند محور توسط تیم جنایی زیر نظر دادستان شهر ساوه شروع شده‌است.

یکی از ساکنان بلوار ولیعصر ساوه دراین‌باره به خبرآنلاین گفت: گویا این دختر تنها در خانه بوده و مادرش برای خرید از خانه خارج شده بوده است.

به گفته همسایگان خانواده قربانی این دختر در حالی که به چارچوب در حلق‌آویز شده بود پیدا شده است.

با این حال هنوز اطلاعات دقیقی درباره جسمی که این دختر ۱۳ ساله با آن حلق‌آویز شده توسط پلیس یا مقامات مسئول منتشر نشده است.

در همین حال فرض نخست برای رسیدگی حلق‌آویزی بوده زیرا احتمال داده می‌شود که این دختر با دیدن یک صحنه اعدام در ملاء عام برای انجام این کار کنجکاو شده بوده است. فرض دوم نیز این احتمال را مد نظر دارد که موضوع چیزی غیر از خودکشی بوده باشد.

حجت الله درودگر دادستان ساوه درپاسخ به این سئوال خبرآنلاین که آیا ممکن است موضوع مرگ این دختر خودکشی نبوده باشد گفت: تحقیقات برای مشخص شدن خودکشی یا قتل دختر نوجوان تا اعلام نظریه پزشکی قانونی و همچنین انجام کامل تحقیقات از مطلعین، شهود و بررسی صحنه جرم ادامه دارد و فعلا درباره خودکشی یا قتل نمی‌توان اظهار نظر کرد.

دادستان شهر ساوه همچنین توضیح داد: روز شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه گزارشی در خصوص حلق آویز شدن دختری حدودا ۱۳ ساله به دادستانی شهرستان ساوه اعلام شد که بنا بر اهمیت موضوع، دستورات لازم برای بررسی پرونده صادر شد. در نخستین بررسی‌ها متوجه شدیم که قربانی از اتباع افغان است.

با این حال آنچه میان اهالی مردم شهر ساوه نقل می‌شود حکایت از حلق آویز شدن دخترک توسط خودش دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دختر نوجوان برای اجرای آنچه که از صحنه اعدام در ذهنش بوده دست به بازی خطرناکی زده که به گفته خودشان «اعدام بازی» بوده است.

در چند روز گذشته اخبار مختلفی از چند خودکشی در شهرهای تهران و شیراز منتشر شده است. با این حال باید دید این دختر در چه شرایطی زندگی می‌کرده است. همچنین یکی از پرسش‌هایی که هنوز در بررسی‌های خبرآنلاین مشخص نشده این است که این دختر عضو چندم از خانواده بوده و آیا به همراه پدر و مادرش زندگی می‌کرده یا نه.

 

اخبار حوادث - خبرآنلاین

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------