شنای مرگ 2 نوجوان در گل و لای عمق دریاچه



دو دوست وقتی برای فرار از گرمای بهاری تن به آب دریاچه زدند دچار حادثه هولناکی شدند.

به گزارش ایران، این حادثه ساعت 17 عصر یکشنبه 27 اردیبهشت هنگامی رخ داد که این دو نوجوان وارد دریاچه‌ای واقع در روستای خود شدند اما در میان گل و لای عمق آب گرفتار شده و به کام مرگ فرو رفتند.

این دو نوجوان که پس از یک روز کار نشای برنج و رفع خستگی به دریاچه روستای محل سکونتشان رفته بودند به دلیل ناآشنایی به فن شنا غرق شدند.  بنا بر این گزارش، ساعت 5/5 عصر یکشنبه اهالی روستای کله بن آیت محله جویبار در حالی که مضطرب و نگران بودند با امدادگران آتش‌نشانی تماس گرفته و آنان را در جریان وقوع حادثه قرار دادند.

آنان در گزارش خود ادعا کردند که دقایقی پیش دو پسر نوجوان داخل دریاچه رفته‌اند اما دیگر خبری از آنان نیست.

 با توجه به این گزارش اکیپی از امدادگران آتش‌نشانی جویبار بسرعت خود را به محل حادثه رساند اما به دلیل عمیق بودن دریاچه و گل‌آلود بودن آب نیاز به تجهیزات بیشتر بود، بنابراین نیروهای آتش‌نشانی ساری در جریان ماجرا قرار داده شده و از آنان درخواست کمک شد.

 «حسن سیدی» مدیرعامل آتش‌نشانی ساری در این باره گفت: با حضور این گروه از امدادگران آتش‌نشانی عملیات تجسس در عمق دریاچه ادامه یافت تا اینکه بعد از 4 ساعت جست و جو پیکرهای بی‌جان دو نوجوان از دل دریاچه بیرون کشیده شد.

وی با بیان اینکه علت اصلی وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، گفت: عدم آشنایی به اصول و فنون شنا و محیط آب بندان یکی از عوامل وقوع این حادثه تلخ بوده است.

سرگرد درویشی جانشین رئیس پلیس جویبار در این باره گفت: مهرشاد رضایی 15 ساله و سروش پاک کار 16 ساله هر دو ساکن محله فوتم در زمین کشاورزی مشغول کار بودند که به علت گرمای هوا اقدام به شنا در داخل دریاچه کرده و با توجه به عدم مهارت در شنا غرق شدند.

 

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------