قتل مرد جوان با مشت و لگد



پسر جوانی که پس از فاش شدن راز ارتباط پنهانی مادرش دست به جنایت زده بود، صبح امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

دهم تیرماه سال 90 ماموران پلیس پاکدشت در جریان کشف یک جسد در خیابان قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی با ضربات مشت و لگد به قتل رسیده است. بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و در نهایت پس از مشخص شدن هویت مقتول کارآگاهان دریافتند که وی یک خودروی پژو داشته است.

در ادامه تحقیقات پسر جوانی که با خودروی مقتول در حال تردد بود شناسایی و دستگیر شد. این پسر در بازجویی های نخست قصد انکار هرگونه دخالت در قتل را داشت ولی در نهایت به این جنایت اعتراف کرد و در خصوص انگیزه خود به ماموران گفت: من این خودرو را از مقتول خریدم. پس از خرید این خودرو متوجه شدم که مقتول با مادرم ارتباط پنهانی دارد. در حالیکه به شدت از این موضوع عصبانی بودم، با مقتول قرار ملاقات گذاشتم تا با او صحبت کنم اما در این ملاقات با او درگیر شدم و در نهایت با ضربات مشت و لگد او را به قتل رساندم و جسدش را در خیابان رها کردم.

بعد از اعتراف این پسر پرونده وی با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

صبح امروز این پسر در همین شعبه محاکمه شد و همان اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. وی به هیات قضایی گفت: وقتی متوجه ارتباط مقتول با مادرم شدم به شدت عصبانی شدم تا جاییکه کنترلم را از دست دادم و دست به جنایت زدم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حکم نهایی در این خصوص را صادر کنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------