جزییات انفجار شدید در بیمارستان شهرری/ علت حادثه مشخص شد+ تصاویر



برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز شهری حادثه ساز شد و در یکی از ساختمان های بیمارستانی در شهر ری انفجار مهیبی روی داد.

در این حادثه که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، خسارات زیادی به ساختمان رادیولوژی این بیمارستان وارد شد اما خوشبختانه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

این رخداد ساعت 17:12دقیقه دیروز به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش داده شد و بی‌درنگ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه 9 را به محل حادثه در شهر ری اعزام كرد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,انفجار در خانه

 

اخبار,اخبار حوادث ,انفجار در خانه


یدالله مهرپرور افسر آماده منطقه هفت آتش نشانی در این خصوص گفت: برخورد بیل مکانیکی با انشعابات گاز شهری در زمین محوطه باز بیمارستان، سبب نشت شدید گاز و انفجار در یک ساختمان یک طبقه که بخش های رادیولوژی و پرتونگاری و نیز امور اداری در آن قرار دارد، شد.

وی افزود: بر اثر شدت انفجار تعدادی از دیوارها این ساختمان تخریب و در و پنجره های از جا کنده و به بیرون پرت شد و همچنین دستگاههای سرور و سیستم های رایانه ای بیمارستان دچار آتش سوزی شد که به هنگام رسیدن آتش نشانان دود و آتش از آن خارج می شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,انفجار در خانه

 

اخبار,اخبار حوادث ,انفجار در خانه

 
مهرپرورادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی محل حادثه با رعایت موارد ایمنی اقدام به قطع شبكه برق و گاز شهری کرده و پس از مجهز شدن به دستگاههای تنفسی در اكیپ های دو نفره اقدام به جستجو و یافتن محبوسین احتمالی در داخل ساختمان کردند.

وی همچنین گفت: گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با استفاده ازچند دستگاه خاموش كننده و یك رشته لوله آبده جهت احتیاط مشغول عملیات شدند و محل را کاملا ایمن سازی کرده و از سرایت آتش سوزی به دیگر نقاط بیمارستان ممانعت بعمل آوردند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------