شلیک‌های مرد 2 زنه با کینه‌ای کور



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

دوستی در دوران جوانی یک زن و مرد پشت پرده شلیک‌های مرگبار در بلندای کوه بود.

مرد 2 زنه وقتی شنید همسرش پیش از ازدواج با وی به مرد آشنایی علاقه‌مند بود کینه به دل گرفت.صمد کارگر یک مرغداری واقع در شرق کشور بود.

 

او در جوانی با دختری  ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند بود. صمد با همسرش اختلاف داشت و برای همــــین در رفت و آمدهایی که به روستایی در نزدیکی محل زندگی اش  داشت با دختری آشنا شد. صمد از این دختر خواستگاری کرد و او را به عقد خود درآورد و به این ترتیب دو بار دیگر پدر شد.او چند ماه پیش از طریق یکی از همسایه‌ها ادعاهای تازه ای شنید. صمد که با شنیدن این حرف‌ها غیرتی شده بود شک و تردید مثل موریانه به جانش افتاده بود.  یک لحظه آرام و قرار نداشت و فکرش درگیر این مسأله شده بود.مرد 40 ساله افکار هولناک در سر می‌پروراند. این  تصور که همسر دومش قبل از ازدواج  به فرد دیگری علاقه داشته یک لحظه او را آرام نمی‌گذاشت.

مازیار را از سال‌ها پیش می‌شناخت. او نیز ازدواج کرده و پدر دو کودک بود.  چند روزی با خودش کلنجار رفت  تا اینکه روز شنبه 26 اردیبهشت ماه تفنگ جنگی‌ای که از قبل تهیه کرده بود را برداشت و به سراغ مازیار رفت. به بهانه‌ای دوست خود را سوار خودرویش کرد و به سمت ارتفاعات واقع در 20 کیلومتری  روستای زوزن  رفتند.

 

عقربه‌های ساعت 11 صبح را نشان می‌دادند که صمد و مازیار به بلندی کوه رسیدند. هیچ‌کس آنجا نبود. مازیار از خودرو پیاده شد و نفس عمیقی کشید در این لحظه  صمد تفنگ را برداشت و سه گلوله شلیک کرد.صمد جسد را رها کرد و به مرغداری برگشت و تفنگ را به طرز ماهرانه‌ای در شکاف دیوار گچی مخفی کرد.اهالی منطقه با دیدن جسد مرد جوان موضوع را به پلیس اطلاع دادند و مأموران پلیس پس از بررسی‌های میدانی بازپرس جنایی را در جریان قرار دادند.با دستورات تخصصی بازپرس « مهدی شریفی» تحقیقات پلیسی آغاز شد و کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ محمد یزدانی، رئیس پلیس خواف پیگیری علمی این جنایت را در حالی آغاز کردند که عامل قتل هیچ ردپایی از خود برجای نگذاشته بود.

 

کارآگاهان در تحقیقات پرونده دریافتند آخرین کسی که با مازیار تماس داشته صمد بوده است. مأموران پلیس آگاهی خواف برای دستگیری مرد 40 ساله وارد عمل شدند. اما او فراری شده بود.  کارآگاهان پس از گذشت 6 روز صمد را که در یکی از شهرهای نزدیک مخفی شده بود دستگیر کردند.

 

صمد در تحقیقات ابتدایی پرونده به بازپرس شریفی گفت به خاطر بدبینی و شک و تردید به همسر دومش و مازیار که گویا قبل از ازدواج با هم دوست بوده‌اند مرتکب جنایت شده است. مأموران پلیس تفنگ کلاش با 107 فشنگ جنگی و دو تیر مشقی و یک تیغه خشاب را کشف کردند. تحقیقات کارآگاهان برای روشن شدن ابعاد مبهم این جنایت که منجر به قتل مازیار 30 ساله شد، ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------