قاتل دایی و زن دایی در یک قدمی جوخه مرگ



مرد جنایتکار که در خشم آنی، دایی و زن‌دایی‌اش را کشته است در یک قدمی جوخه مرگ قرار گرفت.

ساعت یک بامداد 21 مهرماه سال 93 مأموران پلیس در جریان یک جنایت فامیلی در خیابان گلبرگ قرار گرفتند که در آن زن و شوهری از پای درآمده بودند.

 

ماجرای جنایت خانوادگی خیلی زود به بازپرس جنایی تهران مخابره شد و تیمی از کارآگاهان مأموریت یافتند تا از این جنایت رازگشایی کنند. کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که عامل جنایت مردی به نام «فرهاد» است که دایی و زن‌دایی‌اش را کشته است.

 

فرهاد ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد تا اینکه لب به اعتراف گشود و قتل دایی و زن‌دایی‌اش به نام‌های پرویز و عذرا را پذیرفت و انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد. این مرد جنایتکار وقتی در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد به 5 قاضی جنایی گفت: «مسافرکش هستم.

 

شب حادثه مسافر داشتم که در خیابان گلبرگ پیاده کردم و تصمیم گرفتم به خانه دایی‌ام بروم. وقتی آنجا رفتم دایی‌ام به مادرم توهین کرد. زن‌دایی‌ام نیز نشسته بود خیلی ناراحت شدم در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به دایی‌ام زدم وقتی زمین افتاد خواستم فرار کنم اما زن‌دایی‌ام مانع فرارم شد و وی را نیز هدف چاقو قرار دادم.

 

پشیمانم و می‌خواهم بخشیده شوم.» بنابر این گزارش، هیأت قضایی این مرد را به دو بار قصاص نفس-اعدام- محکوم کردند و این رأی از سوی دیوانعالی کشور مهر تأیید خورد و بزودی اجرا خواهد شد.

 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------