آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پايان خونين بدهكاري ٦٠٠ هزار توماني



درگيري دو كارگر افغاني سر ٦٠٠هزار تومان پول به قتل يكي از آنها انجاميد.

به گزارش اعتماد، بهمن سال گذشته زني افغان به پليس آگاهي مراجعه كرد و ماموران را در جريان ناپديد شدن خواهرزاده ٢٥ ساله خود قرار داد.

شاكي به كارآگاهان گفت: «امروز مردي از طريق گوشي خواهرزاده‌ام عليرضا، با پسرم تماس گرفت و گفت كه عليرضا را در ازاي مبلغ ٦٠٠ هزار تومان به گروگان گرفته است. من اين مبلغ را به كارت عليرضا واريز كردم اما با اين وجود آدم‌ربا به وعده‌اش عمل نكرد و هيچ خبري از عليرضا نشد.»

با ثبت اظهارات شاكي، پرونده‌اي با موضوع «گروگانگيري» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقيقات پليس مشخص شد عليرضا پيش از اين به عنوان كارگر ساختماني در منطقه تجريش كار مي‌كرد و با يك كارگر افغاني ديگر به نام شكرالله اختلاف مالي داشت. به اين ترتيب دستگيري شكرالله به عنوان متهم اصلي پرونده در دستور كار پليس قرار گرفت. اين در حالي بود كه شكرالله هم به شكل ناگهاني ناپديد شده بود.

همزمان بررسي حساب عابربانك عليرضا نشان داد كه مبلغ ٦٠٠ هزار تومان واريزي در يكي از بوتيك‌هاي لباس فروشي بازارچه تجريش برداشت شده است. ماموران كه صاحب بوتيك را براي ادامه تحقيقات احضار كرده بودند متوجه شدند كه او شكرالله را نمي‌شناسد و در روز حادثه متهم به مغازه او رفته و پس از خريد يك دست لباس ١٠٠ هزارتوماني به بهانه مسافرت به افغانستان و نياز به پول نقد، با كارت عليرضا، ٥٠٠ هزار تومان روي دستگاه پز بوتيك كشيده است.

در حالي كه تحقيقات پليس فرضيه وقوع قتل را پررنگ كرده بود، در تاريخ ١٥ بهمن ٩٣ جسد پسري جوان در سطل زباله‌اي در منطقه ولنجك تهران كشف شد كه تحقيقات پليس ثابت كرد جسد متعلق به عليرضا است كه بر اثر اصابت ضربه به سر كشته شده است. به اين ترتيب فرضيه قتل ثابت شد و دستگيري شكرالله به جريان افتاد تا سرانجام او در هفتم ارديبهشت امسال، در يكي از مسافرخانه‌هاي منطقه راه‌آهن تهران شناسايي و دستگير شد.

متهم كه پس از دستگيري به اداره يازدهم پليس آگاهي منتقل شده بود در همان بازجويي‌هاي ابتدايي به قتل اعتراف كرد و درباره روز حادثه گفت: «عليرضا ٦٠٠ هزار تومان به من بدهكار بود و قرار بود اين قرض را يك هفته‌اي پس بدهد اما وقتي موعد پرداخت رسيد گفت كه پول كافي ندارد و نمي‌تواند طلبم را پس بدهد. همين موضوع باعث اختلاف بين ما شد. من دو هفته قبل از قتل يك بار ديگر به او زنگ زدم و درباره طلبم حرف زدم اما او بدترين فحاشي‌ها را به من كرد و گفت كه اصلا نمي‌خواهد پولم را پس دهد. من وقتي اين رفتار او را ديدم تصميم گرفتم قطع رابطه كنم تا اينكه ١٥ اسفندماه پارسال، عليرضا به ساختماني كه من نگهبانش بودم آمد تا به قول خودش با من آشتي كند. اما من به خاطر كينه‌اي كه از او به دل گرفته بودم، وقتي او با گوشي‌اش سرگرم بازي بود، كلنگي را گرفتم و از پشت ضربه‌اي به سرش زدم. بعد از آن پارچه‌اي به گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم تا خفه شد.»

متهم ادامه داد: «بعد از ارتكاب به قتل، جسدش را در پتو پيچيدم و در تاريكي شب با فرغون آن را به ولنجك بردم و در يك سطل زباله انداختم. فرداي روز قتل هم براي اينكه به پولم برسم، با تلفن عليرضا به پسرخاله‌اش زنگ زدم و آنها را تهديد كردم و گفتم كه عليرضا را دزديده‌ام و اگر پولم را ندهند، او را خواهم كشت. آنها هم به كارت مقتول ٦٠٠ هزار تومان پول واريز كردند كه من هم از طريق دستگاه پز يك بوتيك در تجريش آن را برداشت كردم.»

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به تاييد هويت جسد عليرضا از سوي شاكي پرونده، از صدور قرار بازداشت موقت از سوي مقام قضايي براي متهم و ادامه تحقيقات در اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ خبر داد.

 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------