قتل پدر و پسر برای تصاحب اموال



دو فامیل که متهم هستند به کمک هم، پدر و پسری را کشته‌اند برای رهایی از اتهام قتل یکدیگر را به عنوان عامل اصلی جنایت معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ما این متهمان که اکبر و کامران نام دارند و ٣٧ و٣٢ ساله هستند، روز گذشته در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران بازجویی شدند اما هرکدام دیگری را عامل قتل سعید ٥٠ساله و پسر ١٤ساله‌اش معرفی می‌کنند.

 

مردی دی سال گذشته به پلیس مراجعه کرد و خبر داد برادر ٥٠ساله‌اش به نام سعید و پسر ١٤ساله او ناپدید شده‌اند، بنابراین موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و درنهایت اکبر به‌عنوان آخرین نفری که سعید با او تماس داشت مورد بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از ماجرای ناپدیدشدن سعید شد و فقط گفت مبایعه‌نامه‌ای از سعید دارد که در آن دست برده است.

 

با ادامه تحقیقات و بازجویی‌ها سرانجام اکبر اعتراف کرد به کمک یکی از اقوامش به نام کامران نقشه قتل سعید و پسرش را با انگیزه جعل مبایعه‌نامه و تصاحب اموال مرد میان‌سال طراحی و اجرا کرده است. به‌این‌ترتیب، کامران نیز دستگیر شد و اتهامات خود را پذیرفت اما اکبر را به‌عنوان قاتل معرفی کرد و مدعی شد فقط او را در اجرای نقشه همراهی کرده است.

 

او در مورد نحوه قتل سعید و پسرش گفت: «١٩ دی سعید را به بهانه رفتن به ویلای یکی از آشنایان با خود به دماوند بردیم. من راننده بودم و سعید کنار من روی صندلی شاگرد نشسته بود و اکبر هم در صندلی عقب؛ در میانه راه او با بند کفشش سعید را خفه کرد، بعد جسد او را در بیابا‌ن‌های اطراف دماوند با هیزم و بنزین آتش زدیم». این متهم ادامه داد: «روز بعد سراغ پسر ١٤ساله سعید رفتیم و به بهانه اینکه او را پیش پدرش می‌بریم سوار ماشین کردیم. اکبر از قبل قرص برنج در نوشابه حل کرده بود و به پسر سعید داد. سپس او را هم خفه کرد و بعد جسدش را سوزاندیم».

 

روز گذشته اکبر نیز همین سناریو را در مورد ماجرای قتل سعید و پسرش تعریف کرد با این تفاوت که کامران را به‌عنوان عامل جنایت‌ها معرفی کرد. 

 

بازپرس مدیرروستا، رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی پس از شنیدن اظهارات این دو نفر آنها را برای تحقیقات بیشتر و مشخص‌شدن عامل جنایت در اختیار کارآگاهان آگاهی قرار داد.

اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------