دستبرد مرگبار به خانه پدربزرگ



پسری پدربزرگ خود را به آتش کشید تا به خانه‌اش دستبرد بزند.

به گزارش ایران، سرهنگ یوسف ملک‌زاده فرمانده پلیس جهرم استان فارس گفت: در اواخر سال گذشته مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در یکی از روستاهای اطراف شهر جهرم مطلع شدند و موضوع در دستور کار اکیپ ویژه‌ای از مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در قتلگاه، در بررسی‌های میدانی با پیکر بی‌جان مردی 75 ساله‌ که آثار جراحت و سوختگی در بدنش مشهود بود، مواجه شدند.

 این مقام ارشد پلیسی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات درخصوص علل و انگیزه قتل با توجه به شواهد پلیس به نوه 38 ساله این مرد که از محل متواری شده بود، ‌مظنون شدند.

سرهنگ ملک‌زاده بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از یکسری تحقیقات میدانی محل اختفای مظنون را شناسایی و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: این نوه در بازجویی ابتدایی منکر هرگونه قتلی شد که در مواجهه با دلایل پلیسی، لب به اعتراف گشود و به قتل پدربزرگ خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: قاتل در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت به دلیل اعتیاد و نیاز شدید مالی جهت تهیه موادمخدر از اعتماد پدربزرگم سوءاستفاده و وسایل خانه‌اش را سرقت می‌کردم که در روز حادثه پس از یک مشاجره لفظی از روی خشم و عصبانیت، با میله آهنی به سرش کوبیدم و متوجه شدم تحرکی ندارد که در همین هنگام با افتادن بخاری نفتی، اتاق پدربزرگم دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله محل را ترک کردم و متواری شدم.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------