آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت‌هاي طلايي در پوشش كارگر خدماتي



سه زن كه متهم هستند در جريان پرونده‌هاي جداگانه در پوشش كارگر و پرستار خانگي به اموال صاحبخانه دستبرد مي‌زدند بازداشت شدند.

به گزارش جوان، اولين پرونده پنجم بهمن ماه سال گذشته در پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران تشكيل شد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: براي انجام كارهاي خانه‌مان از زني كه كارگر خدمات بود خواستم خانه را نظافت كند. بعد از انجام كار و رفتن او بود كه متوجه شدم مقداري از طلاهاي داخل خانه گم شده است. حالا هم به آن زن مظنون هستم و احتمال مي‌دهم كه او مرتكب سرقت شده است.

كارآگاهان بعد از انجام چهره‌نگاري و مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان سابقه دار، زن 48 ساله كه مريم. گ نام داشت و بارها به اتهام سرقت و جرائم مواد مخدر بازداشت شده بود را شناسايي كردند. زماني كه مأموران پليس راهي خانه مريم در خيابان احسان تهرانپارس شدند صاحبخانه او گفت مريم را به خاطر سرقت‌ از خانه‌اش بيرون كرده است.

او توضيح داد: مدتي قبل بود كه متوجه سرقت وسايل خانه‌ام شدم. وقتي تحقيق كردم متوجه شدم كه سرقت‌ها كار مريم است. بعد از اطمينان هم او را از خانه‌ام بيرون كردم و از محل زندگي تازه‌اش هم خبر ندارم.  كارآگاهان در تحقيقات بيشتر شماره پلاك خودروي پژو پارس مريم را به دست آورده و بعد از بررسي سيستم جامع پليس او را در خيابان 196 تهرانپارس بازداشت كردند.

مريم وقتي مورد بازجويي قرار گرفت به سرقت طلا در پوشش كارگر خدمات اقرار كرد و گفت طلاها را به مبلغ 5 ميليون و 500 هزار تومان فروخته و با پول آن مواد كشيده است.
 
 زورگيري زن چاقو به دست از صاحبخانه
هشتم اسفندماه سال گذشته، پرونده مشابهي در پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران تشكيل شد. شاكي كه زن ميانسالي بود، به كارآگاهان گفت: براي انجام كارهاي خانه‌ام به دنبال يك كارگر خدماتي بودم كه يكي از همسايه‌ها زن ميانسالي را معرفي كرد. روز گذشته بود كه با آن زن تماس گرفتم و نشاني خانه‌ام در خيابان ولي عصر را به او دادم. آن زن هم ساعتي بعد از تماس، به خانه ام آمد و مشغول كار شد. هنگام پذيرايي كردن از او بود كه درباره اعضاي خانواده‌ام سؤال كرد كه گفتم به تنهايي زندگي مي‌كنم.

شاكيه ادامه داد: حدود ساعت 20:30 بود كه كارهاي نظافت تمام شد. ناگهان ديدم كه آن زن با چاقو به سراغم آمد و خواست كه جاي طلاهايم را نشانش بدهم. من هم كه ترسيده بودم و قدرت مقابله نداشتم قبول كردم. آن زن بعد از سرقت طلا و جواهراتم، من را در يكي از اتاق‌ها حبس كرد و از خانه گريخت.

بعد از مطرح شدن شكايت بود كه كارآگاهان دست به تحقيق زدند تا اينكه پنجم خردادماه امسال مخفيگاه زن 50 ساله كه رقيه. هـ نام داشت را در ميدان شهيد مجردي شناسايي و او را دستگير كردند.  متهم در اولين بازجويي‌ها به سرقت از خانه زن ميانسال اقرار كرد و گفت طلاها را به مبلغ 18 ميليون تومان به دو خريدار طلا در خيابان پيروزي فروخته است. با اقرار متهم كارآگاهان دو خريدار طلا را بازداشت و طلاهاي سرقتي را هم كشف كردند.
 
  اعتماد به آگهي روزنامه
سومين پرونده مشابه سوم خردادماه امسال در پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران تشكيل شد. شاكي كه زن جواني بود گفت يك پرستار خانگي كه به خانه‌اش رفت و آمد داشت پول‌، طلا، مدارك شناسايي و تلفن همراه او را سرقت كرده است.

شاكي در توضيح بيشتر گفت: مدتي قبل بعد از بررسي آگهي يكي از روزنامه‌ها درباره استخدام پرستار بدون واسطه با شماره درج شده تماس گرفتم. زني كه به تماسم جواب داد خودش را پرستار معرفي كرد و بعد از شنيدن شرايطم با هم توافق كرديم و او براي كار به خانه‌ام آمد. مدتي كه گذشت به او اعتماد كردم و مسائل خصوصي‌ام را به او گفتم تا اينكه متوجه شدم پول، طلا و گوشي تلفن همراهم سرقت شده است و از آن زن هم خبري نيست.

كارآگاهان در تحقيق بيشتر متوجه شكايت‌هاي مشابه در خيابان وليعصر، انقلاب و آزادي شدند كه شاكيان به همين شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند. مأموران در بررسي بيشتر و با انجام چهره‌نگاري سميرا، يكي از مجرمان سابقه‌دار را شناسايي كردند. بعد از شناسايي متهم بود كه كارآگاهان سميرا را در مخفيگاهش در ميدان حر بازداشت كردند. متهم در اولين بازجويي‌ها به جرائم خود اقرار كرد.

سرهنگ كارآگاه رامين خداياري، رئيس پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف هر سه متهمه، قرار قانوني از سوي قاضي براي آنها صادر شده است و متهمين براي انجام تحقيقات و شناسايي ديگر جرائم ارتكابي در اختيار پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.»

اخبار حوادث - جوان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------