قتل زن مسن پس از برقراري ارتباط نامشروع



پسري افغاني كه دو سال پيش زني مسن را پس از برقراري ارتباط نامشروع، در خانه‌اش به قتل رسانده بود انگيزه خود از اين اقدام را «اختلاف مالي با مقتول» اعلام كرد.

صبح روز گذشته در شعبه ٧١ داگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عزيزمحمدي، پسري ٢٣ ساله پشت جايگاه ايستاد تا درباره روزي حرف بزند كه زني مسن را به قتل رسانده بود. او درباره روز حادثه گفت: «آبان ماه ٩١ بود كه براي برقراري ارتباط نامشروع با مقتول همراه چهار نفر ديگر از دوستانم به خانه‌اش رفتم.مقتول سر قيمت با دوستانم درگير شد و آنها خانه را ترك كردند. اما من كه عصباني شده بودم، يك پارچه را دور گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم كه خفه شد. نمي‌دانستم دارم چه كار مي‌كنم. بعد از آن از خانه خارج شدم و فرار كردم. »


متهم كه پس از مدتي مخفي شدن سرانجام با ردگيري شماره تماسش از سوي پليس دستگير شده بود در دادگاه با اظهار پشيماني به سمت اولياي دم رفت و به پاي آنها افتاد و گفت: من پشيمانم. مرا ببخشيد.


در پايان جلسه دادگاه، شوهر و فرزند مقتول كه پيش از اين تقاضاي قصاص متهم را داشتند، اين‌بار سكوت كردند. آنها مي‌خواستند با ساير اعضاي خانواده درباره بخشيدن متهم مشورت كنند.

 

اخبار حوادث - روزنامه اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------