آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مزاحمت‌های پسرانه رنگ خون گرفت/ قاتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد‎



فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت در شهرستان ملکشاهی از توابع این استان خبر داد.

‎سردار علی دولتی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پزشکی شهر ملکشاهی مبنی بر انتقال یک مورد فوت مشکوک به آن مرکز مراتب جهت رسیدگی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: برابر بررسی های اولیه به عمل آمده از معاینه جسد مشخص شد فردی به هویت معلوم 22 ساله اهل و ساکن ملکشاهی از ناحیه اعضای بدن توسط جسم برنده مورد ضرب و جرح قرار گرفته است که از پزشک قانونی دعوت و علت فوت را پارگی قفسه سینه بر اثر برخورد چاقو و ضرب و جرح اعلام کرد.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در تحقیقات از فرد انتقال دهنده جسد به اورژانس مشخص شد مقتول با فردی به هویت معلوم درگیر شده است که با هماهنگی مقام قضایی تیم بررسی صحنه جرم تشکیل و به محل حادثه اعزام شدند.

دولتی افزود: در بازرسی از محل مورد نظر مشخص شد فرد قاتل با همدستی یکی از دوستان خود اقدام به فرار از محل جرم کرده و با کار پلیسی و دستگیری دوست قاتل و اقدامات خاص پلیسی، قاتل بعد از 24 ساعت در یکی از شهرهای استان دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متهم در بازجویی ها، علت درگیری و قتل را ایجاد مزاحمت از طرف مقتول بیان کرد که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتطامی استان ایلام گفت: پلیس با ایجاد امنیت پایدار در جامعه با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی به شدت و با اقتدار برخورد خواهد کرد و لازم است عموم مردم نیز مراقب رفتار فرزندان خود باشند و با برقراری ارتباط دوستی با فرزندان از انجام بزهکاری جوانان ممانعت کنند تا شاهد چنین صحنه های تلخی در جامعه نباشیم.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------