ربودن مرد بدهکار از وسط خیابان



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری پنج آدم ربا با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان در پلیس راه چمن بید خبر داد.

سرهنگ علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد آدم ربایی در شهرستان بجنورد، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات مأموران پلیس آگاهی استان از اهالی محل، مشخص شد چهار نفر از سرنشینان یک خودرو پراید با فردی ناشناس درگیر و سپس وی را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری می شوند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله طرح مهار آغاز شده و مشخصات خودرو به همه یگان های انتظامی اعلام شد که در نهایت پس از 8 ساعت ماموران پلیس آگاهی شهرستان مانه و سملقان با همکاری پلیس راه چمن بید دو دستگاه خودروی آدم ربایان را شناسایی و متوقف کرده و در این راستا پنج نفر آدم ربا را نیز دستگیر می کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد:در بازجویی انجام شده متهمان بزه انتسابی خود را پذیرفته و علت آدم ربایی را اختلاف حساب با فرد ربوده شده اعلام کردند.

سرهنگ مظاهری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی که همگی با قرار بازداشت موقت به جرم آدم ربایی روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------