آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

پایان فرار 2 شرور خطرناک اهواز



اخبار,اخبار حوادث , اراذل و اوباش

ماموران پلیس امنیت عمومی استان خوزستان ، در عملیاتی موفقیت آمیز 2 تن از اراذل واوباش متواری شهر اهواز را که باعث سلب آسایش شهروندان و برهم زدن نظم عمومی شده بودند در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

سرهنگ علی حاتمی رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری از تحركات 2 تن از اراذل و اوباش یکی از مناطق شهر اهواز که با رفتارهای مجرمانه موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند ،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با کار اطلاعاتی گسترده پلیس ، آخرین مخفیگاه اراذل و اوباش متواری ، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یك عملیات هدفمند ، متهمان دستگیر شدند .

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ایراد ضرب و جرع عمدی، نزاع دسته جمعی ، تهدید به قتل ، حمل سلاح غیرمجاز و قدرت نمایی ، تیراندازی و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند .

رییس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------